۵ مرکز زیبایی در استان زنجان پلمب شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به پلمب پنج مرکز زیبایی در استان زنجان گفت: سه مرکز مربوط به شهر زنجان و دو مرکز مربوط به شهرستان ابهر است.

رضا مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: به‌منظور صیانت از سلامت مردم و جلوگیری از فعالیت افراد فاقد صلاحیت در حوزه درمان، طی بازدیدهای مستمر با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط نظارت‌های لازم صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در این بازدیدها سه مرکز در زنجان و دو مرکز در ابهر پلمب شد، افزود: علت پلمب یک مرکز اداره آن توسط پزشک عمومی بود، یک مرکز به علت نداشتن مدرک توسط اپراتور لیزر و نداشتن پزشک ناظر و یک مرکز دیگر نیز ارائه خدمات لیزر در مرکز مامایی که اتفاقاً مجوز هم نداشت، پلمب شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: همچنین در ابهر نیز یک مرکز پوست و مو و زیبایی و یک مرکز دندان‌سازی به علت رعایت نکردن موارد بهداشتی و قانونی پلمب شد.

وی با اشاره به برخورد جدی تعزیرات با متخلفان در این حوزه گفت: با کلینیک‌های زیبایی فاقد مجوز که متأسفانه تعداد آن‌ها رو به افزایش است، برخورد تعزیراتی می‌شود.

مظفری افزود: اقدامات درمانی صورت گرفته در این مراکز غیرمجاز که به‌طور عمده توسط افراد فاقد صلاحیت انجام می‌شود، گاهی منجر به آسیب‌های جسمی و روحی به شهروندان شده است و در راستای برخورد با این نوع تخلفات، رسیدگی به پرونده‌های این مراکز بدون هیچ‌گونه اغماضی انجام می‌شود.

کد خبر 728194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.