بوستان شهر مرداد سال آینده بهره‌برداری می‌شود

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به پیش‌بینی ایجاد فرهنگ‌سرا در بوستان بزرگ شهر زنجان گفت: امیدواریم این پروژه مرداد سال آینده به بهره‌برداری برسد.

‌منصور مرادلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: سال گذشته پروژه بوستان شهر در مساحتی بالغ بر ۶۵ هزار و ۵۹۱ متر مربع و با هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار در منطقه بی‌سیم زنجان کلنگ‌زنی شد.

وی افزود: طبق قرارداد، عملیات اجرایی این طرح به قرارگاه خاتم الانبیا واگذار و قرار شد تأمین اعتبار آن ۳۰ درصد به صورت نقدی و ۷۰ درصد به صورت غیرنقدی در قالب واگذاری زمین‌های متعلق به شهرداری زنجان انجام شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به امکانات و فضاهای این بوستان گفت: چهار پارکینگ با ظرفیت ۲۰۰ خودرو، فضای بازی کودکان و بزرگسالان، جایگاه بازی‌های محلی و سنتی، محوطه ویژه ورزش‌های دوچرخه‌سواری، اسکیت و موتور برقی، سرای محله شامل کتابخانه و کلاس‌های آموزش هنری، سالن آمفی‌تئاتر روباز، سرویس بهداشتی، بوفه، کافی‌شاپ و نمازخانه نیز از دیگر امکانات این پروژه تفرجگاهی است.

مرادلو افزود: همچنین در مجموعه بوستان شهر که بزرگ‌ترین پارک شهری زنجان است، برای جانمایی ایجاد مجموعه فرهنگی در قالب فرهنگسرا، همچنین کتابخانه تمهیداتی اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه پروژه بوستان هاشمی‌نژاد یکی از پروژه‌های خوب بوده که جانمایی آن به هر دلیل بسیار خوب است، اضافه کرد: شاید در این بخش از شهر به لحاظ عدالت در ارائه خدمات شهری به‌طور شایسته عمل نشده است، اما امیدواریم شهر زنجان به سمت عدالت حرکت کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه این پروژه از لحاظ فرهنگی نیز برای این منطقه مفید خواهد بود، تصریح کرد: به‌طور قطع این فضا هم به لحاظ ارتقای فرهنگی و هم کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر خواهد بود.

مرادلو در ارتباط با زمان تکمیل این پروژه شهری نیز گفت: مدت زمان پیش‌بینی شده برای این پروژه ۱۸ ماه بود و قاعدتاً باید اسفند سال جاری به پایان می‌رسید، اما به علت بروز بعضی مشکلات در ابتدای کار عملیات ساخت متوقف شد با این حال پیش‌بینی می‌شود که این پروژه مرداد سال آینده افتتاح شود.

کد خبر 728067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.