محور شهیدان کریمی ۲ ساله تمام می‌شود

معاون امور زیربنایی شهردار زنجان با اشاره به اینکه طرح محور شهیدان کریمی به صورت ساخت و اجراست، گفت: پیشرفت این پروژه ۱۰ درصد است، اما کل پروژه طی دو سال به پایان می‌رسد.

‌علیرضا انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان با بیان اینکه مشکلات موجود در مسیر اجرای پروژه شهیدان کریمی بررسی و رفع شده است، اظهار کرد: بالازدگی آب‌های زیرزمینی و وجود زیرساخت‌های عمومی متعهد در مسیر اجرای این پروژه از جمله این مشکلات بود.

وی با اشاره به مطالبه ۳۸ میلیارد تومانی شرکت مخابرات برای جابه‌جایی تأسیسات در راستای اجرای پروژه شهیدان کریمی افزود: این پرداخت‌ها بر عهده شهرداری نیست.

معاون امور زیربنایی شهرداری زنجان تغییرات در طرح اولیه را از دیگر دلایل تأخیر روی داده در اجرای پروژه اعلام کرد و افزود: با توجه به قرار گرفتن شهرک جدیدالاحداث ثمین نقشه این طرح تغییر کرده است و راه خروجی برای آن شهرک هم ایجاد شد، به همین خاطر پروژه کمی با تأخیر پیش می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه بزرگترین طرح راهسازی شهر زنجان موسوم به شهیدان کریمی از برنامه زمان‌بندی عقب نیست، اضافه کرد: هم‌اکنون این پروژه حدود ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طبق برنامه به پایان خواهد رسید.

انصاری با اشاره به اینکه این پروژه به صورت طرح و ساخت در حال انجام است، اضافه کرد: این پروژه طبق برنامه در مدت دو سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین پروژه ترافیکی تاریخ شهر زنجان در حال اجرا در مسیر میدان سپاه تا آرامستان شهر زنجان طبق برنامه زمان‌بندی است، گفت: ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه برآورد شده است.

به گزارش ایمنا، محور شهیدان کریمی، بزرگ‌ترین پروژه ترافیکی تاریخ شهر زنجان است که در مسیر میدان سپاه تا آرامستان شهر زنجان با برآورد اعتبار هزار میلیارد تومان به‌منظور حل معضلات ترافیکی اجرایی می‌شود.

کد خبر 727765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.