جزئیات تغییرات در پروژه محور شهیدان کریمی زنجان

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: به علت عدم دسترسی شهرک زیتون، تغییراتی در پروژه محور شهیدان کریمی اعمال شد.

مجید ناصحی مقدم در گفت‌وگو با ایمنا اظهار کرد: با توجه به ساخت مسکن ملی در شهرک زیتون و تلاقی که محور شهیدان کریمی با این شهرک داشت، طرح تغییر پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از عقب ماندگی کار به خاطر همین موضوع رخ داد، اضافه کرد: در نهایت با تغییر در طرح دسترسی برای اهالی شهرک زیتون ایجاد شد تا مشکلی در رفت و آمد نداشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه از ابتدای پروژه اتفاقات ناخواسته مثل پیدا نکردن مکان مناسب برای کارگاه و همین موضوع عدم دسترسی ساکنین شهرک زیتون موجب توقف کار شد، افزود: در نهایت پیشرفت پروژه امروز قابل توجه نبوده و رضایت بخش نیست.

ناصحی مقدم با بیان اینکه تلاش شورا و شهرداری بر به روز شدن پروژه و اتمام آن در زمان تعیین شده است، اضافه کرد: امیدواریم از این پس که مشکلات حل و فصل شده شاهد تسریع در ساخت این پروژه مهم باشیم.

وی با بیان اینکه طبق طرح ارائه شده محور شهیدان کریمی دارای چهار تقاطع در مسیر خواهد بود، اضافه کرد: قطعاً با وجود تقاطع‌ها ایجاد چراغ قرمز هم مدنظر خواهد بود.

ناصحی مقدم افزود: کل پروژه طوری ساخته خواهد شد که عارضه سطحی نداشته باشد، البته پل ماشین‌رو میدان سپاه، روی پل فعلی و با ارتفاع بسیار بالاتری خواهد شد.

گفتنی است؛ محور شهیدان کریمی بزرگترین پروژه ترافیکی تاریخ شهر زنجان است که در مسیر میدان سپاه تا آرامستان شهر زنجان با برآورد اعتبار هزار میلیارد تومان به منظور حل معضلات ترافیکی اجرا می‌شود.

کد خبر 697286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.