محور شهیدان کریمی مشکل مالی ندارد

مدیرعامل مؤسسه شهید رجایی هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: پروژه محور شهیدان کریمی مشکل مالی ندارد و آن چیزی که موجب عقب‌ماندگی پروژه شده معارضین زیرساختی است که موجب معطلی دو ماهه این پروژه مهم شده است.

رضا مقیسه در حاشیه بازدید از پروژه بزرگ تقاطع غیرهمسطح شهیدان کریمی در گفت‌وگو با ایمنا در زنجان اظهار کرد: مقداری از بحث‌های طراحی و مهندسی و شناسایی تأسیسات شهری این پروژه بعد از مراسم کلنگ‌زنی که خرداد امسال برگزار شد، زمان برد و دلیل تأخیر اجرای این پروژه این مسئله است.

وی افزود: برنامه زمان‌بندی کل پروژه ۱۸ ماهه پیش‌بینی شده که امیدواریم طبق وعده داده شده این پروژه را به اتمام برسانیم.

مدیرعامل مؤسسه شهید رجایی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) ادامه داد: طبق زمان‌بندی پیش‌بینی شده پیشرفت این پروژه باید ۲۴ درصد باشد، اما برآورد فعلی از پیشرفت ۱۵ درصد است که علت آن‌هم عدم همکاری دستگاه‌های خدمت‌رسان در بحث حفاری‌ها است.

مقیسه گفت: پروژه محور شهیدان کریمی مشکل مالی ندارد و شهرداری به تعهدات خود عمل کرده و آن چیزی که موجب عقب‌ماندگی پروژه شده معارضین زیرساختی است که موجب معطلی دو ماهه این پروژه مهم شده است.

وی با درخواست از مسئولان ارشد استان از جمله استاندار و معاون عمرانی وی درباره صدور دستور عاجل برای همکاری سایر دستگاه‌ها با شهرداری گفت: اگر این گره زیرساختی حل شود، پروژه به زمان‌بندی تعیین شده می‌رسد.

مقیسه گفت: شهرداری زنجان کار بزرگی را شروع کرده و محور شهیدان کریمی بزرگترین پروژه ترافیکی تاریخ شهر زنجان است که در مسیر سه راه امجدیه و میدان سپاه تا آرامستان شهر زنجان با برآورد اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال در حال اجرا است، پس انتظار می‌رود سایر دستگاه‌ها همکاری لازم را با شهرداری در این خصوص داشته باشند.

کد خبر 729784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.