هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران آغاز به کار کرد

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران با حضور رئیس‌جمهور، قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌ فرهنگی کشور، سفرای کشورهای خارجی و جمعی از مدیران داخلی و خارجی به‌صورت رسمی گشایش یافت.

به‌گزارش خبرگزاری ایمنا، آئین افتتاح هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، صبح امروز _دوشنبه بیست‌وسوم بهمن_ با حضور آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، دبیرکل سازمان جهانی گردشگری و وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در محل سالن بین‌المللی همایش‌های اجلاس سران برگزار شد.

پس از برگزاری افتتاحیه و سخنرانی رئیس‌جمهور و مقامات داخلی و خارجی، هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران با حضور علی دارابی قائم‌مقام وزیر میراث‌فرهنگی و جمعی از سفرای کشورهای خارجی به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

پس از افتتاح رسمی نمایشگاه، قائم مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور با همراهی تعدادی از سفرای کشورهای خارجی از بخش‌های مختلف نمایشگاه و غرفه‌های موجود بازدید کردند.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران در فضایی به مساحت ۶۰ هزار متر مربع و در ۲۰ سالن از بیست‌وسوم تا بیست‌وششم بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود که ۱۲ کشور خارجی در این دوره از نمایشگاه حضور دارند؛ لازم به ذکر است که نخستین روز نمایشگاه (دوشنبه، بیست‌وسوم بهمن‌) بازدید عمومی ندارد و ویژه متخصصان و فعالان گردشگری است و بازدید عمومی آن از فردا _سه‌شنبه بیست‌وچهارم بهمن‌_ به مدت سه روز به بازدیدهای عمومی و مردمی اختصاص دارد.

کد خبر 727613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.