سیاست دشمنان ایجاد ناامیدی و کمرنگ جلوه دادن دستاوردهای انقلاب است

وزیر آموزش و پرورش در جشن چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در لرستان گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات تکمیل‌کننده جشن انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، رضا مراد صحرایی، امروز_یکشنبه بیست‌ودوم بهمن_ با اشاره به اهمیت انتخابات و خنثی کردن توطئه‌های دشمن در کم‌رنگ جلوه دادن حضور مردم در این عرصه مهم سیاسی، اظهار کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات ضروری و تکمیل‌کننده جشن انقلاب است.

صحرایی با بیان این‌که امروز استقلال کشور در حوزه اقتصاد در جهان کم‌نظیر است و ما هجدهمین اقتصاد جهان هستیم در حالی که با تحریم‌ها دست‌وپنجه نرم می‌کنیم، افزود: قبل از انقلاب در حوزه آموزش از هر دو نفر یک نفر بی‌سواد بود اما حالا در تمام روستا امکانات تحصیل برای همه وجود دارد و بیش از ۹۷ درصد مردم کشورمان باسوادند.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: قبل از انقلاب بسیاری از روستاها به آب و برق دسترسی نداشتند اما، اکنون ۹۶ درصد مردم از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند و کمتر جایی وجود دارد که برق نداشته باشد.

وی بیان کرد: ما نخبگانی بزرگ و جهانی داریم و در اختراعات به رتبه زیر ده در دنیا رسیده‌ایم‌.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی گفت: اسرائیل منحوس که بسیاری از مردم مظلوم فلسطین به ویژه غزه را به شهادت رسانده است، اکنون زمین‌گیر شده و گدایی صلح می‌کند و این به برکت انقلاب و خون شهداست که جهانی شده و دشمنان را حتی در هزاران کیلومتر آن طرف‌تر از مرزهای ایران شکست می‌دهد.

صحرایی ادامه داد: این حاصل قدرت انقلاب اسلامی و خون پاک شهدایی است که به پیام استقلال، آزادی در سراسر جهان تبدیل شده است، باید قدر انقلاب را بدانیم و در برابر توطئه‌های دشمن آگاه باشیم.

وی با اشاره به این‌که امروز در آستانه یک انقلاب دیگر از نوع سیاسی و اجتماعی هستیم، اضافه کرد: مشارکت در انتخابات از آن جهت اهمیت دارد که دشمن تکلیف خودش را با ما می‌فهمد.

وی با اشاره به این‌که سیاست دشمن ایجاد ناامیدی است و می‌خواهد کاستی‌های ما را پررنگ و پیشرفت و دستاوردهای انقلاب را کم‌رنگ جلوه دهند، افزود: هر کشوری کمبودهایی دارد و مشکلات همه جا هستند، از این رو نباید فراموش کرد که شکل‌گیری دولت‌ها برای رفع همین مشکلات است.

کد خبر 727406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.