یوم الله ۲۲ بهمن، جشنی ملی برای حفظ جمهوری اسلامی است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تجلی ایثار و همبستگی مردم را در دهه فجر می‌توان مشاهده کرد و یوم‌الله ۲۲ بهمن جشنی ملی و برای حفظ استقلال کشور و جمهوری اسلامی است.

مصطفی نباتی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در میدان امام (ره) اصفهان اظهار کرد: شکل‌ گیری و استمرار انقلاب اسلامی ایران مردم پایه و البته با هدایت رهبری بوده است.

وی با بیان اینکه تجلی ایثار و همبستگی مردم را در دهه فجر می‌بینیم، افزود: یوم‌الله ۲۲ بهمن جشن مردمی و ملی و برای حفظ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و اجتماعی همواره وجود داشته، اما بازخورد مردم همسو با ارزش‌هایی است که انقلاب اسلامی برای آن به وجود آمده است، تصریح کرد: شاید به قله خیلی از ارزش‌ها نرسیده باشیم اما در مسیر آن هستیم و باید از ارزش‌هایی همچون عدالت و آزادی صیانت کنیم و آن را به سلامت به منزل مقصود برسانیم.

نباتی‌نژاد تاکید کرد: در این سال‌ها دشمنانی که منافع آن‌ها در خطر بوده است، کینه انقلاب را دارند، این در حالی است که جمهوری اسلامی هر روز در مسیر تعالی حرکت می‌کند.

وی گفت: مدیریت شهری خود را مردم پایه می‌داند و هر کسی که در کشور مسئولیت دارد، فلسفه حضور آن باید خدمت به مردم و جلب رضایت عمومی باشد، چراکه رضایت خدا نیز در پرتو رضایت مردمی است.

کد خبر 727364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.