«ایده» سامانه جدید آموزشی کارکنان شهرداری اصفهان

مدیرکل نوسازی و تحول شهرداری اصفهان از تغییر سامانه آموزشی کارکنان شهرداری با نام «ایده» در راستای تسهیل ارائه خدمات آموزشی و یادگیری خبر داد.

علی نداف‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه آموزش کارکنان از فعالیت‌های حیاتی و ضروری برای هر سازمان از جمله شهرداری است، اظهار کرد: به دنبال بهره‌مندی از الگوها و روش‌های نوین آموزشی و نیز تسهیل در ارائه خدمات الکترونیکی هوشمند و سریع به همکاران در کمیته آموزش و توانمندسازی کارکنان شهرداری اصفهان تصمیم به تغییر نرم افزار فعلی آموزش کارکنان «جام» گرفته شد و برای این منظور بررسی‌های لازم و فرایندهای قانونی انجام و سامانه جدیدی برای این مهم انتخاب شد.

وی افزود: بدین منظور و پس از تلاش ارزشمند همکاران و همزمان با چهل‌وپنجمین نکوداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، سامانه جدید آموزش کارکنان با نام «ایده» رونمایی و در دسترس تمام همکاران شهرداری اصفهان قرار گرفت.

مدیرکل نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان تاکید کرد: سامانه جدید آموزش کارکنان ایده مزایای بسیاری از جمله انعطاف پذیری و دسترسی ساده همکاران به تمام خدمات آموزشی مورد نیاز در راستای تحقق عدالت آموزشی، ارائه خدمات سریع و نوین آموزشی، کمک به تحقق نظام نامه آموزشی کارکنان شهرداری اصفهان، فراهم کردن زمینه مشارکت بیشتر مراکز و مؤسسات علمی کشور در تحقق برنامه سالانه آموزشی کارکنان شهرداری اصفهان دارد.

نداف‌پور گفت: از دیگر مزایای این سامانه می‌توان به درآمدزایی و تسهیل دسترسی همکاران شهرداری‌های کشور و استان اشاره کرد که بر حسب نیاز و موضوع سازمان‌های دیگر به برنامه‌های آموزشی توسط شهرداری اصفهان طراحی شده، همچنین تسهیل در بهره‌مندی از عنوان‌های آموزشی آفلاین و آنلاین توسط شهروندان و دانشجویان علاقه‌مند به تناسب موضوع از دیگر مزایای این سامانه است.

کد خبر 727289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.