مشارکت بیش از ۴۰۰۰ شهروند اصفهانی در پویش «اگر شما شهردار اصفهان بودید»

تهیه‌کننده ویژه برنامه تلویزیونی اصفهان من گفت: بیش از ۴۰۰۰ نفر از شهروندان اصفهان در دو پویش اگر «شما شهردار اصفهان بودید» مشارکت داشته‌اند.

مجتبی روانان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه فصل دوم ویژه برنامه تلویزیونی اصفهان من بسیار مورد توجه خانواده‌های اصفهانی قرار گرفته است، اظهار کرد: در فصل جدید برنامه اصفهان من سعی شده با توجه به درخواست‌ها و نیاز مخاطبان تغییراتی در برنامه حاصل شود تا بیشتر مورد رضایت واقع شود.

وی با اشاره به نقش مشارکت شهروندان در برنامه اصفهان من افزود: این برنامه شبانگاهی از جمله برنامه‌های مردم‌محور است، بنابراین مشارکت و نظرخواهی شهروندان در این برنامه بسیار مورد توجه برنامه‌سازان آن قرار دارد.

تهیه‌کننده ویژه‌برنامه تلویزیونی اصفهان من تصریح کرد: در این ویژه‌برنامه دو پویش با مشارکت شهروندان برگزار شد که بیش از ۴۵۰۰ شهروند اصفهانی در این پویش شرکت و به صورت پیامکی نظرات خود را برای برنامه ارسال کردند.

روانان ادامه داد: در همین راستا در پویش نخست با طرح سوال «اگر شما شهردار اصفهان بودید برای بافت تاریخی اصفهان چه می‌کردید؟» بیش از ۲۵۰۰ پیامک ارسال شد.

وی گفت: در پویش دوم با عنوان «اگر شما شهردار اصفهان بودید برای نشاط اجتماعی چه می‌کردید؟» بیش از ۱۵۰۰ نفر از شهروندان اصفهانی شرکت و نظرات خود را برای برنامه تلویزیونی «اصفهان من» ارسال کردند.

تهیه‌کننده ویژه‌برنامه تلویزیونی اصفهان من تصریح کرد: در هر سری پخش این برنامه بخشی از پیامک‌های شهروندان در این برنامه اعلام و در نهایت به مشارکت‌کنندگان به قید قرعه ۲۰ جایزه یک میلیون تومانی مجله تصویری اصفهان من اهدا می‌شود.

روانان اظهار کرد: به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) پویش مناسبتی عکس (پدر پسری) در این برنامه مطرح و برندگان بهترین عکس‌های منتخب معرفی شدند.

وی در مورد دیگر بخش‌های این برنامه افزود: در هر سری از برنامه اصفهان من، داستان شنیدنی مردمان شهر از یک موضوع تاریخی روایت‌گری می‌شود که این بخش مورد استقبال اصفهان دوستان قرار گرفته است.

تهیه‌کننده ویژه‌برنامه تلویزیونی اصفهان من تاکید کرد: شهروندان می‌توانند نظرات خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۳۷ یا سامانه پیامک ۲۰۰۰۷۱۶۱ برای برنامه اصفهان من ارسال و یا از طریق عضویت در کانال ایتا و یا مشاهده برنامه از طریق آپارات در این برنامه شرکت کنند.

کد خبر 727162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.