سرویس‌دهی رایگان ۴۰۰ دستگاه اتوبوس به راهپیمایان ۲۲ بهمن در اصفهان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اعلام مسیرهای اتوبوسرانی برای بازگشت راهپیمایان ۲۲ بهمن گفت: ۴۰۰ دستگاه اتوبوس شهری اصفهان جهت این امر به‌صورت رایگان سرویس‌دهی می‌کنند.

داوود بحیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره مسیرهای اتوبوس برای بازگشت راهپیمایان ۲۲ بهمن در شهر اصفهان اظهار کرد: با توجه به حجم انبوه علاقه‌مندان به نظام جمهوری اسلامی و میثاق با آرمان‌های شهدا، تعدادی اتوبوس در مسیرهای مختلف در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به ایستگاه‌های شش‌گانه اتوبوسرانی اصفهان برای بازگشت راهپیمایان ۲۲ بهمن افزود: مسیر شماره یک روبه‌روی مسجد باب‌الرحمه، مسیر شماره دو ابتدای خیابان طیب، مسیر شماره سه چهارراه شکرشکن ابتدای خیابان احمدآباد، مسیر شماره چهار ابتدای خیابان هاتف، مسیر شماره پنج چهارباغ پایین (ایستگاه گیتی‌نورد) و مسیر شماره شش ابتدای خیابان باغ‌گلدسته در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به مسیرهای شماره یک خاطرنشان کرد: میدان جمهوری اسلامی، خیابان امام خمینی (ره) و خانه اصفهان، خیابان‌های شمس‌آبادی و شهید مطهری، سه‌راه حکیم‌نظامی، خیابان ارتش، دستگرد و قائمیه، خیابان‌های شمس‌آبادی و شهید مطهری، بلوار آیینه‌خانه، سه‌راه سیمین و قائمیه و خیابان شیخ‌بهایی، خیابان آتشگاه و سه‌راه درچه، مسیرهای این ایستگاه است.

بحیرایی با اشاره به مسیرهای شماره دو گفت: مسیرهای خیابان شهید اشرفی‌اصفهانی و جوی‌آباد، میدان جمهوری اسلامی، خیابان رباط و شهرک نگین و میدان جمهوری اسلامی و میدان استقلال از این ایستگاه آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسیرهای خیابان‌های جی، پروین و میدان لاله، خیابان جی و خوراسگان و میدان احمدآباد، خیابان و میدان بزرگمهر، میدان آزادی و سپاهان‌شهر از ایستگاه شماره سه آغاز می‌شود، تصریح کرد: زیرگذر میدان امام علی (ع)، باغ‌قوشخانه، زینبیه و دارک نیز برای ایستگاه شماره چهار در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خاطرنشان کرد: مسیرهای میدان شهدا، خیابان کاوه و ملک‌شهر، میدان شهدا، خیابان کاوه و شهرک ولی‌عصر (عج)، میدان شهدا، خیابان ابن‌سینا، میدان قدس و باغ‌قوشخانه، میدان شهدا، خیابان کاوه و خیابان برازنده و میدان شهدا، خیابان کاوه و خیابان گلستان از ایستگاه شماره پنج آغاز می‌شود.

بحیرایی ادامه داد: از ایستگاه شماره شش مسیرهای خیابان هشت‌بهشت، باغ‌غدیر و میدان پزوه، خیابان نشاط، میدان احمدآباد و خیابان‌های جی و پروین، چهارراه فلسطین و فردوسی و خیابان‌های شیخ‌صدوق و هزارجریب و سپاهان‌شهر آغاز خواهد شد.

کد خبر 727159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.