معابر منطقه ۸ اصفهان با آسفالت همسطح‌سازی می‌شود

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر این منطقه با هزینه‌ ۳۷۰ میلیارد ریال به‌منظور همسطح‌سازی در دست اقدام است.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای ۱۵۰ هزار مترمربع آسفالت معابر سطح منطقه ۸ اصفهان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری با توجه به اینکه آسفالت بعضی معابر اصلی سطح این منطقه نامناسب شده بود، به احترام شهروندان عملیات روکش آسفالت خیابان‌های سپاس، مسیر کندرو بزرگراه شهید ردانی‌پور و خیابان هدایت انجام شده است.

وی افزود: در راستای روکش آسفالت معابر، عملیات لکه‌گیری نیز با برداشت آسفالت معیوب و زیرسازی آن در معابر اصلی و فرعی انجام شده که حدود ۸۰۰۰ متر مربع عملیات لکه‌گیری آسفالت مربوط به درخواست‌های مردم از طریق سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ بوده است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به عملیات آسفالت معابر تا پایان سال تصریح کرد: طبق قرارداد جدید با پیمانکار عملیات آسفالت حدود ۳۰ هزار مترمربع در سطح این منطقه برای خیابان‌های ساحل، رباط، معابر مجاور بوستان رستم‌شیرازی و قسمتی از خیابان شهیدان کاظمی در نظر گرفته شده است.

باقری خاطرنشان کرد: عملیات آسفالت شامل آسفالت معابر اصلی، معابر فرعی، آسفالت‌تراشی و اجرای آسفالت جایگزین، زیرسازی معابر خاکی و اجرای آسفالت، همچنین لکه‌گیری آسفالت در سطح منطقه ۸ طی سال جاری با هزینه‌ای بالغ بر ۳۷۰ میلیارد ریال در دست اقدام است.

کد خبر 727084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.