نوسازی پل‌های مکانیزه ابتدای بلوار دانشگاه با بیش از ۵ میلیارد ریال اعتبار

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان از اجرای عملیات نوسازی و بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس تندرو این منطقه با اعتبار ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال خبر داد.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه بهینه‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس موجب افزایش مطلوبیت استفاده از سیستم حمل‌ونقل عمومی خواهد شد، اظهار کرد: خط اتوبوس تندرو بلوار دانشگاه به‌واسطه جابه‌جایی سفرهای شهری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و از جمله ایستگاه‌های پر تردد به‌شمار می‌رود، از این رو بهسازی و رسیدگی به وضعیت این ایستگاه در اولویت کار منطقه ۵ قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اجرای عملیات نوسازی و بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس تندرو این منطقه با اعتبار ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال انجام شده است، افزود: ارائه نکردن سرویس‌دهی پل‌های مکانیزه ایستگاه اتوبوس تندرو واقع در ابتدای بلوار دانشگاه و نبودن تجهیزات لازم در باند شمالی دو رشته پله مکانیزه (رفت و برگشت) از جمله مشکلاتی بود که رفع شد.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با اشاره به زیباسازی کیوسک‌های محل شارژ کارت ایستگاه‌های اتوبوس تندرو گفت: عملیات مرمت و بهسازی این ایستگاه‌ها با ۵۰۰ میلیون ریال هزینه انجام شد، همچنین مسیر ورودی ایستگاه تندرو بلوار ارتش با ۲۰۰ میلیون ریال هزینه ایمن‌سازی شد.

کارگر با اشاره به رنگ‌آمیزی و مرمت ایستگاه‌های سطح منطقه ۵ تصریح کرد: ایستگاه‌های اتوبوس جزو مبلمان شهری است که نقش ویژه‌ای در بهبود منظر و سیمای شهری دارد، از این رو بازسازی و بهسازی آن‌ها به‌طور مستمر و با هدف خدمات‌رسانی هرچه مطلوب‌تر به شهروندان انجام می‌شود.

کد خبر 727069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.