۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
قیمت خودرو امروز ۲۱ بهمن +جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت خودرو امروز _ شنبه بیست‌ویکم بهمن_ در تمام محصولات داخلی و مونتاژی نسبت به روز گذشته بدون تغییری است.

کوییک S دنده‌ای از خودروهای اقتصادی بازار که هفته گذشته چهار میلیون تومان ارزان‌تر شد امروز نیز با قیمت ۳۹۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین G لوکس‌ترین محصول تولیدی سایپا امروز با نرخ ۶۷۶ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

سمند سورن پلاس بنزینی، یکی از سدان‌های محبوب بازار با ۶۷۲ میلیون تومان قابل خریداری است که نسبت به شنبه گذشته ۲۴ میلیون تومان ارزان‌تر است.

دنا پلاس دنده‌ای از دیگر سدان‌های محبوب ایران خودرو هم با افت ۲۵ میلیون تومانی که هفته گذشته تجربه کرد اکنون با قیمت ۷۳۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۷۰ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۶۴۰ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۵۶۳ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۶۹۸ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۷۴۰ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۰۴ میلیون تومان، پژو پارس ۶۰۲ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۶۲۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۵۹۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای برقی ۶۹۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۴۷ میلیون تومان، رانا پلاس ۵۵۵ میلیون تومان، تارا دستی ۷۵۵ میلیون تومان، تارا اتوماتیک ۸۷۰ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۳۹۷ میلیون تومان، ساینا S دوگانه سوز ۴۲۹ میلیون تومان، کوییک ۳۷۷ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۴۸۵ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۳۷۹ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۲۹۵ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۴۱ میلیون تومان، پیکاپ زاگرس یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۲۱ بهمن +جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

خودروهای مونتاژی نیز تغییری نسبت به روز گذشته ندارد.

ام‌وی‌ام X22 دنده‌ای اسپرت لاکچری از ارزان‌ترین کراس‌اوورهای مونتاژی بازار ۴۰ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با نرخ ۷۹۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

جک J4 آپشنال برخلاف اکثریت محصولات بازار، روند صعودی داشته است و با ۸۴۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

چری تیگو 7IE از کراس‌اوورهای مونتاژی مدیران خودرو به قیمت یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان قابل خریداری است.

دیگنیتی پرستیژ یکی از محصولات محبوب و گران‌قیمت بهمن موتور نیز افت قیمت ۴۰ میلیون تومانی داشته و با قیمت دو میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

بر این اساس در بخش خودروهای مونتاژی X۲۲ پرو دستی با قیمت ۸۳۸ میلیون تومان، X۲۲ پرو اتوماتیک با قیمت یک میلیارد و ۲۰ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۱۲ میلیون تومان، آریزو ۵ با قیمت یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو یک میلیارد و ۷۶۵ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو دو میلیارد و ۳۵۵ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت یک میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۴۰ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان، رسپکت یک میلیارد و ۲۶۶ میلیون تومان، فیدلیتینفره) یک میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۸۵۵ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۲۱ بهمن +جدول

کد خبر 727015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.