ردپای ستاره‌های انقلاب در سرزمین تخت فولاد

مدیر مجموعه تاریخی فرهنگی مذهبی تخت فولاد از اجرای چالش ردپا هم‌زمان با ایام دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابراهیم عمرانی با اشاره به فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار کرد: تخت فولاد به‌عنوان گنجینه‌ای ارزشمند، مدفن بسیاری از شهدا و موثرین انقلاب اسلامی اصفهان بوده و این ظرفیت بهانه‌ای برای برگزاری چالش ردپا به منظور معرفی شهدا و موثران انقلاب اسلامی اصفهان است.

وی افزود: در راستای شاخص‌سازی و همچنین معرفی موثران و شهدای انقلاب اسلامی اصفهان و با رویکرد اسطوره‌سازی برای نوجوانان شهر، چالش ردپا در قالب بازی از تاریخ چهاردهم بهمن تا دوم اسفند در تکیه میرفندرسکی تخت فولاد با مشارکت سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان در حال برگزاری و زمینه میزبانی از ۱۵۰۰ نفر از نوجوانان در سرزمین تخت فولاد را فراهم است.

مدیر مجموعه تاریخی فرهنگی مذهبی تخت فولاد خاطرنشان کرد: مخاطبین با هدایت بازی‌بان و با بهره‌مندی از هنر نقشه خوانی در یک چالش ۵۰ دقیقه‌ای جذاب با محوریت موثران و شهدای انقلاب اسلامی اصفهان شرکت می‌کنند و پس از کشف رازها و رمزها، شناسنامه شخصیت هدف را خلق می‌کنند.

عمرانی یادآور شد: مدارس و گروه‌های دانش آموزی جهت ثبت نام و تجربه چالش ردپا می‌توانند با شماره ۰۹۰۲۸۰۱۱۳۵۵ تماس حاصل کنند.

ردپای ستاره‌های انقلاب در سرزمین تخت فولاد


کد خبر 726691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.