خلاصه بازی ایران و قطر + فیلم

تیم ملی فوتبال قطر با نتیجه سه بر دو ایران را شکست داد و به فینال جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم ملی فوتبال کشورمان امشب _چهارشنبه هجدهم بهمن_ در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا و در یک تقابل حساس از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در ورزشگاه الثمامه شهر دوحه به‌مصاف تیم ملی قطر که مدعی عنوان قهرمانی و میزبان این مسابقات است رفت و در کمال ناباوری شکست خورد.

در دقیقه چهارم این دیدار مهم و حیاتی، سردار آزمون روی پرتاب اوت بلند علیرضا جهانبخش در شلوغی محوطه جریمه تیم ملی قطر از اشتباه مدافعان این تیم استفاده کرد و با یک شوت آکروباتیک دروازه قطری‌ها را به زیباترین شکل ممکن باز کرد تا شاگردان امیر قلعه‌نویی از عنابی‌پوشان پیش بیفتند.

در دقیقه هفدهم این دیدار و در شرایطی که ایران سراسر حمله بود، تیم ملی فوتبال قطر به دروازه ایران یورش بود و شوت از پشت محوطه جریمه جاسم عبدالسالم که شدتی هم نداشت در میانه‌راه به پای سعید عزت‌اللهی برخورد کرد و تغییر مسیر داد تا دروازه علیرضا بیرانوند باز شود.

تیم ملی فوتبال قطر که گل تساوی‌بخش را مقابل ایران زد با حملات خود موفق شد گل دوم را نیز به‌ثمر برساند. اکرم عفیف ستاره قطری‌ها در میان چند بازیکن ایران اقدام به شوت‌زنی کرد که توپ به شکل فوق‌العاده‌ای به تور دروازه ایران چسبید و قطر بر دو یک پیش افتاد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در محوطه جریمه قطر به علت هند مدافع عنابی‌پوشان صاحب یک ضربه پنالتی شد شد که علیرضا جهانبخش پشت توپ ایستاد و دروازه قطری‌ها را به زیباترین شکل ممکن باز کرد تا بازی ۲ بر ۲ مساوی شود.

در دقیقه ۸۲ مسابقه، اکرم عفیف از سمت چپ حمله‌ای را برای تیم ملی قطر ترتیب داد و توپ را به پشت محوطه جریمه ایران فرستاد با شوت پدرو همراه شد که در بین راه به معز علی رسید زمینی دروازه بیرانوند را برای بار سوم باز کرد که پس از بازبینی صحنه مشخص شد آفساید در کار نبوده و رامین رضاییان آفساید را پر کرده بود.

خلاصه بازی ایران و قطر

کد خبر 726628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایران IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 0
    ایران برد ااااا