هوای اصفهان گرم‌تر می‌شود / تا پایان هفته خبری از بارش‌ها نیست

معاون پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به افزایش دمای هوای دو تا سه درجه‌ای و پایداری جوی تا پایان هفته در استان خبر داد.

نوید حاجی‌بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی بیانگر جو پایداری تا پایان هفته بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس امروز وضعیت جوی در بیشتر مناطق صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود، طی روز شنبه تا دوشنبه هفته آینده به سبب گذر امواج ناپایدار در لایه میانی جو شرایط افزایش ابر و وزش باد و احتمال بارش پراکنده در نیمه غربی و جنوبی استان خواهیم داشت.

معاون پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان بین دو تا سه درجه سانتی‌گراد افزایش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۵ درجه سانتی‌گراد و کمینه آن بامداد فردا به یک درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

وی با اشاره به ثبت کاهش کمینه دمای زیر صفر در ۱۵ شهر اصفهان خاطرنشان کرد: خوروبیابانک با بیشینه دمای ۱۹ درجه سانتی‌گراد و فرودگاه اصفهان با دمای ۵- درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان هستند.

کد خبر 726512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.