مراکز معاینه فنی خودروها تعطیلات پیش‌رو در اصفهان فعال است

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان گفت: مراکز معاینه فنی مکانیزه خودرو سبک ارغوانیه و بهار و مرکز معاینه فنی مکانیزه خودرو و موتورسیکلت شفق روز پنجشنبه نوزدهم بهمن همزمان با مبعث پیامبر(ص) از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است.

سیدعلی عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و لزوم دریافت گواهی معاینه فنی شهروندان بیان کرد: با توجه به اینکه برخی شهروندان در ایام هفته به علت مشغله کاری فرصت مراجعه به مراکز معاینه فنی را ندارند، بنابراین برای رفاه حال این افراد بعضی مراکز فردا همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم (ص) نیز فعال هستند.

وی افزود: مرکز معاینه فنی مکانیزه خودرو سبک ارغوانیه و بهار و مرکز معاینه فنی مکانیزه خودرو و موتورسیکلت شفق روز پنجشنبه نوزدهم بهمن همزمان با مبعث پیامبر (ص) از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است، همچنین مرکز ارغوانیه همچون روال گذشته در روز جمعه نیز به شهروندان خدمات‌رسانی خواهد کرد.

فعالیت و خدمت‌رسانی مراکز معاینه فنی خودروها در تعطیلات پیش‌رو

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: گواهی معاینه فنی وسایل نقلیه به‌صورت مکانیزه با دوربین‌های سطح شهر کنترل می‌شود و وسایل نقلیه‌ای که معاینه فنی ندارند، در صورت تردد روزانه مبلغ ۵۲ هزار تومان جریمه می‌شوند.

عبدالهی بیان کرد: شهروندان اصفهانی می‌توانند برای صرفه‌جویی در وقت به سامانه نوبت‌دهی اینترنتی Fani.hamlebar.com مراجعه کنند و با درج مشخصات خودرو نوبت‌گیری کنند که در حال حاضر مرکز معاینه فنی همدانیان، شفق، ارغوانیه و تاکسیرانی به این سامانه مجهز است.

کد خبر 726425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.