۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
قیمت خودرو امروز ۱۷ بهمن +جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت خودرو امروز - سه‌شنبه هفدهم بهمن- در خودروهای داخلی و مونتاژی دچار افت بیشتری نسبت به روز گذشته است.

ساینا S یکی از سدان‌های ارزان‌قیمت بازار با افت چهار میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، وارد کانال ۳۹۷ میلیون تومان شد.

شاهین G لوکس‌ترین سدان تولیدی شرکت سایپا ۱۳ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با نرخ ۶۷۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

رانا پلاس پانوراما یکی دیگر از سدان‌های جمع‌وجور داخلی با افت ۱۱ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت ۶۳۹ میلیون تومان رسید.

سمند سورن پلاس دوگانه‌سوز یکی از معدود خودروهای داخلی بازار است که با رشد قیمت همراه است و سه میلیون تومان گران‌تر از روز گذشته و با نرخ ۷۰۳ میلیون تومانی خرید و فروش می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۷۰ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۶۴۰ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۵۶۳ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۶۹۷ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۷۴۰ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۰۳ میلیون تومان، پژو پارس ۵۹۰ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۶۱۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۵۹۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای برقی ۶۹۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۴۲ میلیون تومان، رانا پلاس ۵۵۵ میلیون تومان، تارا دستی ۷۵۵ میلیون تومان، تارا اتوماتیک ۸۷۰ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۵۶۵ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۳۹۸ میلیون تومان، ساینا S دوگانه سوز ۴۲۹ میلیون تومان، کوییک ۳۷۷ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۴۸۵ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۳۷۹ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۲۹۵ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۴۱ میلیون تومان، پیکاپ زاگرس یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱۷ بهمن +جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز مانند محصولات داخلی، افت قیمت دارد. ام‌وی‌ام X22 دنده‌ای اسپرت لاکچری، یکی از ارزان‌ترین محصولات مونتاژی بازار از کانال ۸۰۰ میلیون تومان سقوط کرد و پنج میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته، با نرخ ۷۹۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

جک S5 نیوفیس یکی از محبوب‌ترین کراس‌اوورهای مونتاژی بازار نیز ۱۳ میلیون تومان نسبت به دیروز کاهش قیمت دارد و با یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

دیگنیتی پرستیژ که سدان مونتاژی بهمن موتور به شمار می‌رود ۵۰ میلیون تومان ارزان‌تر شده و با نرخ دو میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

بر این اساس در بخش خودروهای مونتاژی X۲۲ پرو دستی با قیمت ۸۵۰ میلیون تومان، X۲۲ پرو اتوماتیک با قیمت یک میلیارد تومان، X33 کراس (دستی) با قیمت یک میلیاردتومان، آریزو ۵ با قیمت یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو دو میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۴۲ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان، رسپکت یک میلیارد و ۲۶۶ میلیون تومان، فیدلیتینفره) یک میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۸۵۵ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱۷ بهمن +جدول

کد خبر 726013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.