«بقایی» جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان شد

شهردار اصفهان با صدور حکمی، «مهدی بقایی» معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان را با حفظ سمت به‌عنوان جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» با صدور حکمی، «مهدی بقایی» معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان را با حفظ سمت را به‌عنوان جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان منصوب کرد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به «مهدی بقایی» آمده است:

«در فرهنگ ایرانی اسلامی مقوله نو شدن و تحول طبیعت جایگاه ویژه‌ای دارد و کلان‌شهر اصفهان نیز با جاذبه‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد خود همواره به ویژه طی دهه‌های اخیر مقصد گردشگران داخلی و خارجی بوده است.

از آنجایی که برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های بین بخشی ضرورتی اجتناب ناپذیر است و این امر به عنوان الگوی شایسته و شاخص در قالب ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان همیشه منشأ خدمات ارزنده‌ای برای شهروندان و گردشگران بوده است، با عنایت به بند (۴) تصویب نامه شماره ۱۶۹۰۶۷ مورخ ۱۳۹۲/۱۱/۸ هیئت محترم وزیران مبنی بر تشکیل ستاد هماهنگی خدمات سفر و شایستگی، توانمندی و تجارب ارزشمند شما، به‌موجب این حکم جنابعالی را با حفظ پست سازمانی به سمت جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان منصوب می‌نمایم.

امید است با سرلوحه قرار دادن تقوای الهی و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی بالادستی و ارائه خدمات به مسافران و گردشگران در سطح شهر اصفهان با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با عید نوروز و اقتضائات خاص آن، برنامه‌ریزی هدفمند و اصولی داشته و با همکاری کلیه مجموعه‌های مرتبط درون سازمانی و برون سازمانی، تحقق اهداف که همانا جلب رضایت خداوند متعال، ایجاد رضایتمندی شهروندان و خدمت به گردشگران و میهمانان در «اصفهان شهر زندگی» است را فراهم آورید.»

کد خبر 725877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.