بیمارستان ۸۱ تخت‌خوابی اشنویه اوایل سال آینده افتتاح می‌شود

استاندار آذربایجان‌غربی در بازدید از بیمارستان در حال احداث شهرستان اشنویه گفت: این بیمارستان هم‌زمان با سفر دوم رئیس‌جمهور، اوایل سال آینده افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان امروز _دوشنبه شانزدهم بهمن_ در بازدید از بیمارستان ۸۱ تخت‌خوابی شهرستان اشنویه و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه نسبت به بازدید پیش که با معاون اجرایی رئیس‌جمهور انجام شد، پیشرفت خوبی داشته و منابع خوبی نیز از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور تخصیص پیدا کرده است.

وی افزود: هم‌اکنون این بیمارستان از ۸۷ درصد پیشرفت پروژه برخوردار است و اگر شرایط جوی اجازه دهد، طی چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

استاندار آذربایجان غربی گفت: تجهیزات و تأسیسات مورد نیاز این بیمارستان خریداری شده و آماده نصب است.

معتمدیان تصریح کرد: تجهیز این بیمارستان و تعیین کادر درمانی با پیگیری‌های دانشگاه علوم پزشکی انجام شده و در سفر دوم رئیس‌جمهور که مصادف با اوایل سال آینده است، افتتاح خواهد شد تا مردم اشنویه از خدمات این بیمارستان بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: احداث این بیمارستان از سال ۹۳ آغاز شده است و تا ابتدای دولت سیزدهم از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بود، اما طی دو سال اخیر با تمرکز دولت بر تخصیص منابع لازم برای ارتقای سرانه‌های درمانی و بهداشتی در مناطق مرزی و کم‌برخوردار ۴۷ درصد پیشرفت داشته است.

کد خبر 725797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.