۵ داوطلب جدید انتخابات مجلس در گیلان تایید صلاحیت شدند

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان از تایید صلاحیت پنج داوطلب جدید انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه این استان خبر داد و گفت: با احتساب انصراف شش نفر از تایید صلاحیت شدگان، مجموع داوطلبان در ۱۱ حوزه انتخابیه گیلان به ۴۴۶ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، جواد شفیعی‌ثابت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شورای نگهبان در مهلت قانونی بررسی اعتراض داوطلبان تاکنون چهار لیست تأیید صلاحیت شدگان را ابلاغ و اعلام کرده که در لیست دور چهارم، پنج نفر به تأیید صلاحیت شدگان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اضافه شده است.

وی افزود: در لیست پنج نفر جدید سه نفر از حوزه انتخابیه رشت و خمام، دو نفر هم از حوزه انتخابیه رودسر، املش، فومن و شفت به مجموع تأیید صلاحیت شدگان اضافه شدند.

سخنگوی ستاد انتخابات گیلان خاطرنشان کرد: هیأت نظارت استان و مرکزی ابتدا ۳۵۸ نفر را تأیید صلاحیت و سپس در چهار مرحله شورای نگهبان جمعاً ۹۴ نفر را تأیید صلاحیت اعلام کرد.

شفیعی‌ثابت تصریح کرد: در مجموع تأیید صلاحیت شدگان به ۴۵۲ نفر رسید که در این فاصله با احتساب انصراف شش نفر پس از دریافت تأیید از هیأت نظارت، مجموع داوطلبان در ۱۱ حوزه انتخابیه استان گیلان به ۴۴۶ نفر رسید.

کد خبر 725675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.