نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی سنندج براساس شرایط اقتصادی شهروندان تعیین شود

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر سنندج گفت: نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی شهر سنندج باید براساس شرایط اقتصادی شهروندان کارشناسی و تعیین شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، جبار زندی امروز _یکشنبه پانزدهم بهمن_ در جلسه کمیسیون بودجه شورای شهر سنندج که در ارتباط با تعیین نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس سال آینده این شهر برگزار شد، اظهار کرد: در جلسه امروز کمیسیون بودجه شورای شهر قرار است کرایه حمل‌ونقل عمومی شهر سنندج بررسی شده و نتایج کارشناسی اعلام و در نهایت در صحن علنی شورای شهر برای آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی افزود: در جلسه‌ای که با معاونت حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری سنندج داریم در ارتباط با نرخ‌های پیشنهادی شهرداری تصمیم‌گیری خواهد شد.

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر سنندج ادامه داد: آنچه که مسلم است ما باید در بخش حمل‌ونقل عمومی ملاحظاتی داشته باشیم چرا که تاکسی متعلق به رانندگان است و تمام هزینه‌ها از جیب آنها پرداخت می‌شود و فعلاً نیز نه دولت و نه شهرداری امکان ارائه سوبسید به رانندگان تاکسی را ندارند.

زندی با بیان اینکه نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی شهر سنندج باید بر اساس شرایط اقتصادی شهروندان کارشناسی و تعیین شود، اضافه کرد: تا جایی که امکان داشته باشد ما حمایت از رانندگان را البته با توجه به شرایط اقتصادی شهروندان خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: پیشنهاد افزایش حداقل ۳۰ درصدی کرایه‌ها در دستور کار این شورا قرار گرفته است که پس از کار کارشناسی شده جهت تصمیم نهایی به صحن علنی شورا ارجاع می‌شود و پس از به تصویب رسیدن در صحن شورا به هیأت انطباق ارسال شده و پس از تأیید هیأت انطباق به اطلاع عموم خواهد رسید.

کد خبر 725600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.