کلنگ‌زنی پروژه ساخت مرکز دیالیز در بیمارستان حضرت علی‌بن‌ابی‌طالب (ع) زاهدان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: به مناسبت چهارمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی و با همت خیرین، کلنگ احداث ساختمان جدید دیالیز بیمارستان حضرت علی‌بن‌ابی‌طالب (ع) زاهدان به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، حبیب غزنوی اظهار کرد: این بخش با زیربنای ۶۰۰ متر مربع ظرف مدت یک سال در مجاورت بخش دیالیز موجود، احداث خواهد شد.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تهیه تجهیزات و تأمین نیروی انسانی این مرکز جدید دیالیز را هم‌زمان با فرایند احداث آن، پیش خواهد برد تا به محض تحویل ساختمان شاهد تجهیز و شروع خدمات‌دهی این مرکز به مردم استان باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ضمن قدردانی از نیات خیرخواهانه خیرین گفت: اقدامات و فعالیت‌های خیرخواهانه باقیات صالحات بوده و نزد خداوند متعال محفوظ است.

محمد جواد کیخا، فرزانه مدیر سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز ضمن قدردانی از مشارکت خیرین و بنگاه‌های اقتصادی در توسعه حوزه‌های مختلف بهداشت و درمان اظهار کرد: خیرین و بنگاه‌های اقتصادی در اقامه خیرات و انجام مسئولیت اجتماعی در حوزه سلامت همراهی بسیار خوبی با دانشگاه داشته و دارند.

وی ادامه داد: مرکز دیالیزی که در بیمارستان حضرت علی‌بن‌ابی‌طالب (ع) زاهدان فعال است، باقیات‌الصالحات مرحوم حاج‌محمد شهرکی است.

غلام عبدی، خیر سلامت نیز در این مراسم اظهار کرد: طی بررسی‌های صورت گرفته و اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی برای افزایش تخت‌های دیالیز در شهر زاهدان، پروژه ساخت مرکز دیالیز جدید در بیمارستان علی‌بن‌ابی‌طالب (ع) زاهدان به نام «مرکز دیالیز حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع)» جمع‌بندی و نهایی شد.

کد خبر 725595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.