آشکارسازی ۳۱۰ گذرگاه عابر پیاده در شهر اصفهان

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: ۳۱۰ گذرگاه پرتردد در سطح مناطق پانزده‌گانه این کلان‌شهر آشکارسازی و موجب کاهش چشمگیر تصادفات در این نقاط شده است.

حسین حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به نصب و تجهیز ۳۱۰ گذرگاه عابر پیاده به سیستم روشنایی و آشکارسازی اظهار کرد: ارتقای ایمنی عابران پیاده از مهم‌ترین رسالت‌های مدیریت ترافیک است و همواره بخش زیادی از بودجه ترافیک به تجهیزات و اقدامات ایمنی برای عابران پیاده تخصیص داده می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از نقایص ایمنی در سطح گذرگاه‌های عابر پیاده دید نداشتن رانندگان وسایل نقلیه است، افزود: ۳۱۰ گذرگاه پرتردد در سطح مناطق پانزده‌گانه آشکارسازی شد که موجب کاهش چشمگیر تصادفات در این نقاط شده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان تجربیات حوزه ترافیک شهرداری اصفهان در آشکارسازی گذرگاه‌های عابر پیاده در ادوار مختلف مدیریتی را مهم و بااهمیت دانست و تصریح کرد: با توجه به ضرورت اثربخشی و دستیابی به استانداردهای لازم از جمله میزان و شدت، لوکس، رنگ و نور گذرگاه‌ها از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده شد که منتج به طراحی و تولید تجهیزات بسیار با کیفیت و مطابق با استاندارد برای اولین بار در کشور تولید شد.

حق‌شناس توسعه طرح‌های ایمن‌سازی برای عابران پیاده را از برنامه‌های سال آینده اعلام کرد و گفت: سال آینده ۱۵۰ گذرگاه دیگر به روشنایی تجهیز خواهد شد.

کد خبر 725372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.