۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
قیمت خودرو امروز ۱۵ بهمن + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت خودرو امروز - یکشنبه پانزدهم بهمن- در بازار آزاد در برخی از محصولات روند افزایشی و برخی از آن‌ها شیب کاهشی دارد.

تارا دنده‌ای در بازار امروز حدود ۱.۵ درصد رشد کرد، پژو ۲۰۷ اتومات هم ۱.۷ درصد افزایش نرخ را ثبت کرد و پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما به همراه انواع پژو پارس کاهش قیمت را به ثبت رساند.

در بین محصولات سایپا نیز تنها پرایدوانت افت قیمت دارد و دیگر محصولات بدون هیچ‌گونه تغییری نسبت به روز گذشته معامله می‌شوند.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۸۸ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۶۵۸ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۵۸۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۰۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۷۵۶ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۱۸ میلیون تومان، پژو پارس ۶۰۳ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۶۳۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۰۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای برقی ۷۱۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۵۰ میلیون تومان، رانا پلاس ۵۷۰ میلیون تومان، تارا دستی ۷۷۰ میلیون تومان، تارا اتوماتیک ۹۰۱ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۱۹ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۰۲ میلیون تومان، ساینا S دوگانه سوز ۴۳۵ میلیون تومان، کوییک ۳۸۵ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۴۸۷ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۳۸۸ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۲۹۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۴۶ میلیون تومان، پیکاپ زاگرس یک میلیارد و ۲۲۲ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱۵ بهمن + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز تنها دو خودروی ام. وی. ام X۵۵ ساده و اسپرت روند صعودی داشته‌اند. X۲۲ دنده‌ای اسپرت لاکچری، دیگر محصول مدیران خودرو بیش از هر محصول دیگری افت قیمت را تجربه کرد تا به ۸۰۰ میلیون تومان نزدیک شود.

امروز بازار محصولات کرمان موتور بیش از دیگر خودروهای مونتاژی کساد است و هر سه مدل مورد بررسی آن مسیر نزولی را طی می‌کنند.

در این بخش X۲۲ پرو دستی با قیمت ۸۸۰ میلیون تومان، X۲۲ پرو اتوماتیک با قیمت یک میلیارد و ۴۰ میلیون تومان، آریزو ۵ با قیمت یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو یک میلیارد و ۸۲۵ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو دو میلیارد و ۴۰۵ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۶۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۵۳ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۸۳ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، رسپکت یک میلیارد و ۳۰۳ میلیون تومان، فیدلیتینفره) یک میلیارد و ۸۳۷ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱۵ بهمن + جدول

کد خبر 725371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.