آخرین آمار حوادث ترافیکی هفته دوم بهمن ۱۴۰۲ / خراسان رضوی رکورددار تصادفات

معاون روابط عمومی اورژانس کشور از وقوع ۱۷۲ حادثه ویژه ترافیکی خبر داد و گفت: این حوادث منجر به مصدومیت ۹۹۵ نفر شد و ۸۷۶ نفر به مراکز درمانی اعزام و ۱۱۹ نفر در محل درمان شدند و ۲۹ نفر نیز جان خود را از دست دادند.

بابک یکتاپرست در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به حوادث ترافیکی هفته گذشته از تاریخ هفتم تا سیزدهم بهمن اظهار کرد: در هفته دوم بهمن ۱۷۲ مورد حادثه ویژه ترافیکی به ثبت رسید که منجر به مصدومیت ۹۹۵ نفر شد و ۸۷۶ نفر به مراکز درمانی اعزام و ۱۱۹ نفر در محل درمان شدند و ۲۹ نفر نیز جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به آمار حوادث ترافیکی هفته گذشته در کشور افزود: بیشترین حادثه ویژه ترافیکی ثبت شده در استان خراسان رضوی با ۱۸ حادثه ثبت شده که طی آن ۱۱۵ نفر مصدوم شدند و دو نفر جان باختند و پس از خراسان رضوی استان سیستان‌وبلوچستان با ۱۵ حادثه، ۸۹ مصدوم و هفت فوتی در دومین جایگاه بیشترین آمار حوادث ترافیکی قرار دارد و استان فارس با ۱۵ حادثه، ۸۳ مصدوم و سه فوتی سومین استانی بوده که بیشترین حوادث ترافیکی را در هفته گذشته داشته است.

معاون روابط عمومی اورژانس کشور درباره آمار مصدومان سوانح ترافیکی در استان‌های کشور گفت: بیشترین مصدوم سوانح ترافیکی در استان‌های خراسان رضوی با ۱۱۵ مورد، سیستان و بلوچستان با ۸۹ مورد و فارس با ۸۳ مورد، بیشترین فوتی سوانح ترافیکی نیز مربوط به استان‌های اصفهان با ۹ مورد و سیستان و بلوچستان با هفت مورد است.

یکتاپرست ادامه داد: در مدت زمان مذکور پنج مورد حادثه ترافیکی مرتبط با حمل و نقل عمومی به ثبت رسیده که منجر به مصدومیت ۵۲ نفر شده و فوتی نداشته که معادل سه درصد از سوانح ترافیکی ویژه ثبت شده است، همچنین طی هفته گذشته ۱۱ مورد حادثه ترافیکی مرتبط با تریلی و کامیون به ثبت رسیده که منجر به مصدومیت ۷۷ نفر و فوت پنج نفر شده است، لازم است بدانیم این حوادث معادل شش درصد از سوانح ترافیکی ویژه ثبت شده است.

وی خاطرنشان کرد: طی هفته گذشته ۱۹ مورد حادثه ترافیکی مرتبط با وانت‌بار به ثبت رسیده که منجر به مصدومیت ۹۱ مورد و فوت چهار نفر شده که معادل ۱۱ درصد از سوانح ترافیکی ویژه ثبت شده است.

معاون روابط عمومی اورژانس کشور اضافه کرد: شش مورد حادثه ترافیکی مرتبط با موتورسیکلت به ثبت رسیده است که منجر به مصدومیت ۱۸ مورد و فوت دو نفر شده که معادل سه درصد از سوانح ترافیکی ویژه ثبت شده است.

کد خبر 725279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.