مخزن آب ۵۰۰ متر مکعبی ایستگاه پمپاژ در خیابان مالک اشتر احداث می‌شود

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: مخزن آبی با ظرفیت ۵۰۰ متر مکعب و ایستگاه پمپاژ با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال در خیابان مالک‌اشتر این منطقه در حال احداث است.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پس از احداث و تکمیل خط کلکتور انتقال پساب در منطقه ۱۵ برای آبیاری بخش‌هایی از فضای سبز، احداث یک مخزن ذخیره آب با ظرفیت ۵۰۰ متر مکعب در خیابان مالک‌اشتر با هزینه‌ای بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال در حال احداث است و تاکنون بیش از ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی با اشاره به اینکه حفاظت و استفاده بهینه از منابع آب از اصول توسعه پایدار محسوب می‌شود، افزود: یکی از مشکلات سال‌های اخیر به‌ویژه سال جاری موضوع کم‌آبی و کاهش نزولات آسمانی است که موجب کاهش و از بین رفتن سرانه فضای سبز در شهرها شده است که پیش‌بینی و به کار گرفتن روش‌های نوین برای مقابله با آن برای حفظ و توسعه فضای سبز شهری بسیار حائز اهمیت است.

مخزن آب ۵۰۰ متر مکعبی ایستگاه پمپاژ در خیابان مالک اشتر احداث می‌شود

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان ادامه داد: در این راستا احداث یک مخزن آب ۵۰۰ متر مکعبی دیگر نیز در دستور کار این منطقه قرار گرفته است و با احداث این دو مخزن و بهره‌برداری از آن، تا حدودی می‌توان مشکل خشکسالی در این منطقه را برای آبیاری فضای سبز کنترل کرد.

کد خبر 725112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.