اجرای برنامه میدانی «همه پای وطن» ویژه دهه فجر در منطقه ۱۰ اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه به مناسبت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های متعددی در این منطقه اجرا می‌شود، گفت: برنامه میدانی «همه پای وطن» همراه با نورافشانی بیست‌ویکم بهمن سال جاری در پارک‌ها و میادین این منطقه برپا است.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اجرای برنامه‌های «جشنواره به توان ۱۰» شامل نمایشگاه عرضه محصولات زنان سرپرست خانوار در اغلب فرهنگسراهای منطقه ۱۰ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های متعددی در این منطقه اجرا می‌شود، ادامه داد: بیست‌ویکم بهمن برنامه میدانی همه پای وطن همراه با نورافشانی از ساعت ۱۸:۰۰ تا ۲۰:۰۰ در پارک‌ها و میادین منطقه برپا است که این برنامه‌ها با اجرای مشارکتی مراکز فرهنگی و واگذاری در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: برگزاری هفت جشن میدانی در میادین اصلی منطقه همراه با نورافشانی در شب بیست‌ودوم بهمن، اجرای کاروان شادی و سرود از دیگر برنامه‌های دهه فجر در این منطقه است.

صیرفی‌نژاد گفت: تجلیل از پیشکسوتان انقلاب اسلامی و دیدار با خانواده‌های شهدا نیز در برنامه‌های این دهه قرار دارد.

وی اظهار کرد: اکران فیلم در فرهنگسراهای منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از یازدهم تا بیست‌ودوم بهمن از دیگر برنامه‌های این منطقه است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: اجرای برنامه‌های میدانی به همت کانون‌های فرهنگی و بسیج مسجد روح‌الله در امام‌زاده اطشاران، کوی میلاد و پارک شهید شیروانیان برگزار می‌شود.

صیرفی‌نژاد خاطرنشان کرد: اجرای نقاشی‌های کاغذی به‌طول ۴۰ تا ۵۰ متر در مدارس و پارک‌های منطقه در دستور کار قرار گرفته است و به بهترین نقاشی‌ها جوایزی اهدا می‌شود.

وی افزود: مسابقات کتاب‌خوانی نیز به همت مدیران سالن‌های مطالعه در فضای مجازی برگزار می‌شود و به منتخبان هدیه‌ای اهدا می‌شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه سال گذشته ۶۰ نقطه از این منطقه در دهه فجر نورافشانی شد، خاطرنشان کرد: سال جاری همچون سال‌های قبل برنامه نورافشانی در منطقه برگزار می‌شود.

کد خبر 724996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.