ویژه برنامه «محله من، محله زندگی» ابتکاری جالب و به نفع مردم است

شهردار اصفهان برگزاری ویژه برنامه «محله من، محله زندگی» در منطقه ۷ شهرداری این کلان‌شهر را ابتکاری جالب دانست و گفت: سایر مناطق شهرداری اصفهان باید با الگوگیری از منطقه ۷ این اقدام و ابتکار جالب را انجام دهند تا نفع آن به مردم برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _پنجشنبه دوازدهم بهمن_ در حاشیه ویژه برنامه «محله من، محله زندگی» که در محله فروردین واقع در بزرگراه چمران برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این رویداد از این حیث که در زمان محدود دو روز بسیاری از مشکلات محله رفع می‌شود، ابتکار جالبی بود.

وی افزود: در این برنامه مشکلات عمرانی، ترافیکی، فضای سبز و فرهنگی که شاید هر کدام کوچک به نظر برسد، اما برای مردم یک نقطه آزار و دست‌انداز کوچک و نابسامانی ترافیکی محسوب می‌شود، با تمرکز و بسیج تمام نیروهای منطقه در یک محل رفع می‌شود.

ویژه برنامه «محله من، محله زندگی» ابتکاری جالب و به نفع مردم است

شهردار اصفهان تاکید کرد: سایر مناطق شهرداری این کلان‌شهر باید با الگوگیری از منطقه ۷ این اقدام و ابتکار جالب را انجام دهند تا نفع آن به مردم برسد.

به گزارش ایمنا، ویژه برنامه «محله من، محله زندگی» هر ماه در یکی از محله‌های منطقه ۷ شهرداری اصفهان به مدت یک هفته با هدف رفع مشکلات شهروندان برگزار می‌شود.

کد خبر 724820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.