لزوم اجرای طرح «محله من، محله زندگی» برای رفع مشکلات مناطق اصفهان

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: در طرح «محله من، محله زندگی» سیستم کارشناسی باید بررسی‌های لازم را انجام دهد تا تمام مشکلات به درستی رفع شود و موضوعات عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری از جنس نظافت مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی بقایی امروز _پنجشنبه دوازدهم بهمن_ در حاشیه ویژه برنامه «محله من، محله زندگی» که در محله فروردین واقع در بزرگراه چمران برگزار شد، اظهار کرد: طرح محله من محله زندگی برای نخستین‌بار با این ابعاد در مناطق شهر اجرا می‌شود که منطقه ۷ پیشتاز در اجرای این طرح بود.

وی با بیان اینکه در این طرح هر ماه به مدت یک هفته در یک محله تمام موضوعات بررسی و رسیدگی می‌شود، افزود: بعضی مواقع بعضی از کارهای خرد از توجه مدیران شهری خارج می‌شود و این به دلیل تکرار شدن آن موضوع در تعداد دفعات زیاد است و موجب می‌شود تا شهروندان نیز آن نازیبایی را احساس نکنند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان تاکید کرد: در این طرح سیستم کارشناسی باید یک بررسی انجام دهد تا تمام مشکلات به درستی رفع شود که این اتفاق برای منطقه ۷ رقم خورده است و موضوعات عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری از جنس نظافت مورد توجه این منطقه قرار گرفته است، از این‌رو امیدواریم شهروندان نیز متوجه این اصلاحات در سطح منطقه باشند.

کد خبر 724755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.