مرمت و بازسازی مجموعه بزرگ خدماتی در پایانه کاوه اصفهان

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: ساماندهی، مرمت و بازسازی مجموعه بزرگ خدماتی در پایانه کاوه، با مبلغ ۳۳ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابوالفضل توکلی در برنامه رادیویی صدای شهر، ضمن تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: ساماندهی، مرمت و بازسازی مجموعه بزرگ خدماتی در پایانه کاوه، با مبلغ ۳۳ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: پروژه مشارکتی معاینه فنی موتورسیکلت برای نخستین‌بار در پایانه ترکیبی جی با مشارکت سازمان پایانه‌های مسافربری و حمل‌ونقل و بار شهرداری اصفهان، همچنین ساختمان معاینه فنی موتورسیکلت در پایانه جی به همراه ساختمان تست خودروهای دوگانه‌سوز به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان ادامه داد: یکی از اقداماتی که در راستای خدمات به مسافران و شهروندان در زمینه اصلاح هندسی پایانه صفه انجام شد، افزایش ظرفیت پارکینگ ضلع غربی این پایانه با اصلاح و طراحی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک است که در این راستا جای پارک برای ۶۰ خودرو اضافه شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

توکلی با اشاره به اینکه در این ایام فعالیت اصلی پایانه‌ها در راستای تعمیر و نگهداری است، بیان کرد: بیشتر پروژه‌ها در راستای اصلاح شبکه روشنایی و چراغ‌های smb را در پایانه جی و زاینده‌رود به بهره‌برداری رساندیم.

وی اضافه کرد: با انجام فعالیت‌هایی در زمینه پروژه‌های زیباسازی، عمرانی و خدماتی و در راستای ارائه خدمات بهتر در پایانه‌ها برای شهروندان و مسافران، به استقبال نوروز ۱۴۰۳ می‌رویم.

کد خبر 724741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.