۵ مرکز معاینه‌ فنی اصفهان به سامانه نوبت‌دهی اینترنتی مجهز شد

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهروندان اصفهانی می‌توانند برای دریافت نوبت به سامانه نوبت‌دهی اینترنتی Fani.hamlebar.com مراجعه کنند، گفت: در حال حاضر مرکز معاینه فنی همدانیان، شفق، ارغوانیه، حافظ قطعات و تاکسیرانی به این سامانه مجهز شده است.

سیدعلی عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در حال حاضر هشت مرکز معاینه فنی خودروهای سبک با ۱۲ خط مکانیزه و سه خط معاینه فنی موتورسیکلت و یک مرکز معاینه فنی سنگین در شهر اصفهان فعال است.

وی افزود: در حال حاضر ساعت آغاز به‌کار مراکز معاینه فنی اصفهان از ساعت ۷:۳۰ صبح است و این مراکز در دو نوبت صبح و عصر در حال ارائه خدمات به شهروندان هستند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهروندان اصفهانی می‌توانند برای صرفه‌جویی در وقت به سامانه نوبت‌دهی اینترنتی Fani.hamlebar.com مراجعه کنند و با درج مشخصات خودرو نوبت بگیرند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مراکز معاینه فنی همدانیان، شفق، ارغوانیه، حافظ قطعات و تاکسیرانی به این سامانه مجهز است.

عبدالهی تصریح کرد: بعضی مراکز معاینه فنی در دو نوبت صبح و عصر و در روزهای جمعه آمادگی ارائه خدمات مربوطه را به شهروندان دارد، بنابراین شهروندان می‌توانند با مراجعه به وبگاه isfahan.ir/hamlebar از ساعات فعالیت مراکز معاینه فنی مطلع شوند.

۵ مرکز معاینه‌فنی اصفهان به سامانه نوبت‌دهی اینترنتی مجهز شدند

وی افزود: در مراکز معاینه فنی شفق واقع در ابتدای اتوبان ذوب‌آهن و مرکز انجمن حمایت از زندانیان واقع در کوی امام خمینی (ره) زینبیه و مرکز معاینه فنی جی واقع در خیابان همدانیان امکان ارائه خدمات معاینه فنی موتورسیکلت به شهروندان متقاضی فراهم شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان با بیان اینکه در صورت نیاز ساعت فعالیت تمام مراکز معاینه فنی خودروهای سبک در شهر اصفهان در ماه پایانی سال افزایش می‌یابد، اضافه کرد: داشتن معاینه فنی خودرو برای نوروز نیز الزامی است و شهروندان می‌توانند برای دریافت معاینه فنی به این مراکز مراجعه کنند.

کد خبر 724716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.