زنگ انقلاب اسلامی در استان مرکزی نواخته شد

آیین نمادین زنگ پیروزی انقلاب اسلامی در مدرسه شاهد قمر بنی هاشم اراک با حضور سید مجتبی آل یاسین معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مرکزی و جمعی مدیران و مسئولان استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، سید مجتبی آل‌یاسین معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی در این آئین با تبریک چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با وجود همه توطئه‌های دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، دستاوردها و موفقیت‌های بزرگی به دست آورده که حفظ آنها بر همگان واجب و ضروری است.

وی دختران امروز را مادران فردا و تربیت کننده نسل آتی دانست و افزود: این قشر باید در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب و انتقال آن به نسل‌های آینده تلاش کنند.

حسین مولوی مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی هم اظهار کرد: مسئولیت انتقال ارزش‌ها و شعائر انقلاب اسلامی بر عهده مدرسه است و مدارس در این زمینه وظیفه سنگینی برعهده دارند.

وی افزود: مدارس می‌توانند همه ارزش‌ها را در قالب هنر و دانش‌آموز محور بودن فعالیت‌ها به دانش آموزان منتقل کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی تصریح کرد: در گذشته و در مدارس انجمن‌های متعددی فعالیت داشتند که با مسئولیت دانش‌آموزان امور را هدایت می‌کردند و شاید امروز جای خالی یکی از این انجمن‌ها، انجمن انقلاب باشد که خود دانش‌آموزان باید آن را مدیریت کنند.

وی افزود: در مراسم اعتکاف بیش از ۳۰ درصد معتکفان دانش‌آموز بودند که نشان می‌دهد در نهاد مدرسه و دانش‌آموزان عشق به اسلام موج می‌زند.

کد خبر 724668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.