آمادگی شهرداری اصفهان برای همکاری با بخش خصوصی در حوزه حمل‌ونقل شهری

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: شهرداری اصفهان برای همکاری با بخش خصوصی به‌منظور سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها و طرح‌های توسعه حمل‌ونقل و ترافیک این کلان‌شهر آمادگی دارد.

حسین حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ظرفیت‌های بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: همکاری با فعالان تولیدی، صنعتی و اقتصادی به‌منظور تقویت و توسعه ناوگان حمل‌ونقل و زیرساخت‌های توسعه، حمل‌ونقل شهری مورد تأکید شهرداری اصفهان است.

وی افزود: طی سال‌های اخیر در راستای اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، بخش خصوصی کشور رشد قابل‌توجهی در حوزه‌های مالی و سرمایه‌گذاری، تکنولوژی، ارتقای دانش و خلق ثروت در زمینه‌های مختلف داشته و بدیهی است که دولت و نهاد شهرداری، از همکاری با این بخش به‌منظور بهبود وضعیت حمل‌ونقل و شرایط رفت‌وآمد شهروندان در این حوزه استقبال می‌کنند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در تجهیز ناوگان حمل‌ونقل شهری، تسهیل رفت‌وآمد، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ترافیکی و اجرای طرح‌های توسعه حمل‌ونقل از زمینه‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است.

وی ادامه داد: در صورت مشارکت بخش خصوصی شاهد سرعت‌بخشی سرمایه‌گذاری در حوزه‌های حمل‌ونقل خواهیم بود، چراکه اینگونه همکاری مشترک، به بهبود حمل‌ونقل عمومی، تسهیل تردد در شهر، کاهش آلایندگی‌ها و تجهیز زیرساخت‌های حمل‌ونقل شهری منجر خواهد شد.

کد خبر 724664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.