استمرار اقدامات نظارتی در خصوص نانوایی‌های استان اصفهان

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: در کارگروه ساماندهی و مدیریت گندم، آرد و نان استان که با حضور تمام دستگاه‌های اجرایی و نظارتی برگزار شد، بر استمرار اقدامات نظارتی درخصوص نانوایی‌های استان تأکید شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، محمود حقیقت سرشت در حاشیه هفتادوششمین کارگروه ساماندهی و مدیریت گندم، آرد و نان استان اظهار کرد: در این نشست چگونگی فرایند تولید آرد و نان کامل در استان، کیفیت آرد و نان تولید شده در استان، چگونگی شناسنامه‌دار کردن نان‌های عرضه شده در سوپرمارکت‌ها، مشکلات و نقاط ضعف و قوت سامانه‌های مرتبط با حوزه آرد و نان مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: با حضور تمام اعضای دستگاه‌های اجرایی و نظارتی تأکید شد هیچ‌گونه محدودیتی برای فروش نان به عموم مردم وجود ندارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان عنوان کرد: همه خبازان موظف به رعایت ساعات پخت نان و رعایت قیمت‌های مصوب هستند و در صورت تخلف، دستگاه‌های نظارتی و اصناف مربوطه طبق ضوابط و مقررات با متخلفان برخورد خواهند کرد.

حقیقت سرشت عنوان کرد: مقرر شد پیگیری لازم جهت درخواست اتحادیه نانوایان سنتی و فانتزی توسط دستگاه‌های ذی‌ربط در اسرع وقت بررسی و نتیجه در نشست آینده کارگروه ارائه شود.

کد خبر 724469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.