پروژه‌های خدماتی در بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان دقیق‌سازی شود

عضو دوره سوم شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه باید توجه بیشتری به پروژه‌های زیرساختی داشته باشیم، گفت: بخشی از بودجه شهرداری مشارکتی است، اما این پروژه‌های سرمایه‌گذاری باید در زندگی شهروندان تأثیرگذار باشد و پروژه‌های خدماتی باید در بودجه سال آینده شهرداری اصفهان دقیق‌سازی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمود محمدی در نشست هم‌اندیشی اعضای ادوار شورای اسلامی شهر اصفهان پیرامون بودجه سال آینده شهرداری اصفهان اظهار کرد: بعضی پروژه‌ها در بودجه سال آینده شهرداری اصفهان حذف شده است که جای تأمل دارد.

وی با تاکید بر اینکه به بودجه درآمدی شهرداری باید کمک کنیم، افزود: رکن اصلی یک شهر رفت‌وآمد شهروندان است، از این‌رو بخش عمده‌ای از بودجه شهرداری اصفهان باید به توسعه حمل‌ونقل عمومی تخصیص پیدا کند.

عضو دوره سوم شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: ظرفیت‌هایی برای کسب درآمد از شهر وجود دارد و شهرداری باید چنین پروژه‌هایی را در عرصه توسعه شهری قرار دهد تا درآمد حاصل از آن صرف زیرساخت‌های شهری شود.

محمودی با بیان اینکه باید توجه بیشتری به پروژه‌های زیرساختی داشته باشیم، گفت: بخشی از بودجه شهرداری مشارکتی است، اما این پروژه‌های سرمایه‌گذاری باید در زندگی شهروندان تأثیرگذار باشد و پروژه‌های خدماتی باید در بودجه سال آینده شهرداری اصفهان دقیق‌سازی شود.

کد خبر 724389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.