کشف ۱۰ میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه باند ۴ نفره سارقان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند چهار نفره سارقان منزل و کشف ۱۰ میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه آن‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در منطقه جنوب شهر اصفهان، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ویژه کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و انجام اقدامات علمی و تخصصی و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود در صحنه‌ها، در نهایت رد پای باندی چهار نفره را به دست آوردند و با شناسایی هویت اصلی آن‌ها متوجه شدند که این افراد جزو مجرمان غیربومی و در حرکت هستند که آخر هفته‌ها در استان اصفهان دست به سرقت می‌زنند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه با رصد هوشمندانه کارآگاهان، منزل اجاره‌ای متهمان در شهر اصفهان شناسایی و در عملیاتی ضربتی هر چهار متهم دستگیر شدند.

ترکیان تصریح کرد: در بازرسی از محل سکونت و مخفیگاه سارقان، آلات و ادوات سرقت، یک قبضه اسلحه کلت کمری و مقادیری اموال مسروقه به سرقت رفته از منازل مردم شامل لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری و نقره‌جات به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۱۲ فقره سرقت در منطقه جنوب شهر اصفهان اعتراف کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و سارقان دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 724305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.