تابلوی معابر منطقه ۹ اصفهان بهسازی و نوسازی می‌شود

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان، تمام تابلوهای فرسوده، ناخوانا، قدیمی یا گذرهای بدون نام معابر اصلی و فرعی محلات این منطقه شناسایی و مورد بهسازی و نوسازی قرار می‌گیرد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مجموعه مبلمان اطلاع‌رسانی شامل تابلوهای معرفی خیابان‌ها، کوچه‌ها، راهنمای مسیر و معابر در ارتقای کیفیت و کمیت محیط، امور ترافیکی، حمل‌ونقل و رفع نیازهای مختلف در فضای شهری مؤثر هستند.

وی افزود: با تلاش واحد زیباسازی منطقه ۹ در بازدیدهای محله محور در راستای یکسان‌سازی و سهولت دسترسی به آدرس محلات و معابر سطح منطقه تاکنون هزار عدد تابلو معبر به‌منظور بهبود وضعیت شناسایی معابر، کوچه‌ها و دسترسی آسان‌تر شهروندان ساخته و نصب شده است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اشاره به عملیات نوسازی تابلوهای معابر اصلی و فرعی محلات زهران، دهچی، کوهانستان، گورتان، لادان و آشنستان گفت: در این مرحله تابلوهای معابر محلات گلستان، سودان و آزادان با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال نوسازی و بهسازی شده است.

قاضی‌عسگر با اشاره اینکه تابلوهای تعویض شده دارای مشخصات محدوده خدماتی شهرداری، نام کوچه، معبر یا خیابان است، افزود: به دلیل وسعت منطقه و تعداد زیاد تابلوها این ساماندهی محدود به سال جاری نیست و مجدد در ردیف مستمر سال آینده قرار می‌گیرد.

کد خبر 724195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.