محله گورت سال آینده متحول می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری منطقه ۱۵ این کلان‌شهر حدود ۶۵۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است، گفت: سال آینده در محله گورت تحولات مؤثری در راستای ارتقای سطح کیفی رفاه حال شهروندان رخ خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا فلاح در دیدار با اهالی محله گورت در مسجد چهارده معصوم این محله، ضمن قدردانی از هیئت امنای این مسجد برای تشکیل شورای تحول اظهار کرد: این شورا مامنی برای رفع مشکلات مردم و زنجیره‌ای برای ارتباط با شهرداری و مدیریت شهری است.

وی افزود: اعضای شورا خادمان شهروندان و بدون هیچ منتی در دسترس شهروندان هستند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نسبت به انتخابات نباید بی‌تفاوت باشیم و با حضور پای صندوق‌های رأی، نمایندگانی مردمی و دلسوز انتخاب کنیم.

فلاح گورت را یکی از محله‌های قرآنی، مذهبی و فرهنگی در منطقه ۱۵ برشمرد و گفت: جلسات تأثیرگذار و پربار قرآنی و فرهنگی در این محله برگزار می‌شود و از این نظر مفتخر هستیم که منطقه ۱۵ چنین محله ارزشمندی دارد.

وی بیان کرد: وجود نوجوانان و جوانان در مسجد محله، نشان از برکات و حسنات فعالیت‌های فرهنگی در منطقه است.

محله گورت سال آینده متحول می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تشکیل نهاد شورا را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: در ادوار گذشته یک شهردار تمام شهر را اداره می‌کرد، اما در حال حاضر اداره روستاها و شهرها بر عهده مردم گذاشته شده است و هر کجا شهروندان باشند اقدامات به‌نحو احسن انجام می‌شود؛ چراکه مردم تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیرنده هستند و دیکتاتوری عمل نمی‌کنند.

فلاح گفت: مدیریت شهری باید درآمدزایی کند تا بتواند اقدامات مؤثری در محله‌ها انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان حدود ۶۵۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است، گفت: با اجرای رینگ چهارم، تحول عظیمی در راستای کاهش ترافیک در شهر اصفهان رخ خواهد داد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تا سال آینده در محله گورت تحولات مؤثری در راستای ارتقای سطح کیفی رفاه حال شهروندان رخ خواهد داد.

به گزارش ایمنا، در پایان این دیدار محمدرضا فلاح، عضو شورای شهر اصفهان به همراه هوشنگ نظری‌پور مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان و جمعی از معاونان این منطقه برای ارائه و برپایی میز خدمت به شهروندان در محل دفتر شورای تحول این منطقه حاضر شدند و به درخواست‌های اهالی این محله رسیدگی کردند.

کد خبر 724154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.