فاز دوم ایمن‌سازی بزرگراه شهید ردانی‌پور در دستور کار قرار گرفت

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به ایمن‌سازی ۱۵۰۰ متر طول از بزرگراه شهید ردانی‌پور در شش ماه نخست سال جاری، عملیات ایمن‌سازی فاز دوم این بزرگراه به طول ۳۲۰۰ متر در دو سمت در دستور کار این منطقه قرار گرفت.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ایمن‌سازی بزرگراه شهید ردانی‌پور اظهار کرد: این بزرگراه به‌طول ۳۲۶۰ متر از حلقه سوم ترافیک شهر اصفهان است که از منطقه ۸ عبور می‌کند و یکی از ویژگی‌های این بزرگراه عریض‌بودن آن است.

وی افزود: اغلب خودروها با سرعت بالا از این بزرگراه عبور می‌کند که این موضوع در ساعاتی از شب باوجود گاردریل حفاظتی موجب می‌شود تا خودروها کنترل خود را از دست بدهند و با عبور از بلوار میانی به سمت مخالف وارد شود که منجر به حوادث جبران‌ناپذیری می‌شود.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان تاکید کرد: برای جلوگیری از حوادث جبران‌ناپذیر، طرح ایمن‌سازی این بزرگراه در دستور کار این منطقه قرار گرفت که در شش ماهه نخست سال جاری عملیات جدول‌های میانی آن به طول ۱۵۰۰ متر به پایان رسیده است.

باقری گفت: فاز دوم این پروژه به‌طول ۱۶۰۰ متر بزرگراه است که به‌صورت بلوار میانی، عملیات احداث جدول‌ها در دو سمت بلوار به طول کلی ۳۲۰۰ متر انجام خواهد شد.

وی با اشاره به هزینه ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی فاز دوم ایمن‌سازی بزرگراه شهید ردانی‌پور ادامه داد: ارتفاع در نظر گرفته شده برای جدول‌های میانی در حد استاندارد و برابر ۹۰ سانتی‌متر است که علاوه بر کاهش نور خودروهای مخالف در شب، از انحراف خودروها به سمت مخالف بزرگراه جلوگیری می‌کند و خسارات مالی و جانی را به حداقل می‌رساند.

کد خبر 724141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.