تخصیص اعتبار برای ایجاد کانون فرهنگی و تجهیز سالن‌های ورزشی منطقه ۱۵ اصفهان

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بودجه‌ای برای ایجاد کانون فرهنگی و تجهیز سالن‌های ورزشی در منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان اختصاص داده شده است تا خدمات لازم به شهروندان ارائه شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا فلاح در بازدید از پروژه‌های فرهنگی و اجتماعی خوراسگان اظهار کرد: یک‌سوم نخبه‌های کشور در خوراسگان هستند که در زمینه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و مذهبی در تمام کشور خوش درخشیده‌اند، اما بیشتر شهروندان خوراسگان از نخبه‌پروری در این منطقه مطلع نیستند.

وی اتحاد و همدلی را یکی از خصایص مردم خوراسگان برشمرد و افزود: بیشتر شهروندان ساکن در خوراسگان بومی هستند و به نظام، انقلاب و رهبری ارادت خاصی دارند، بر همین مبنا امید بیشتر کاندیداهای مجلس به مردم خوراسگان است که با روحیه انقلابی و تدینی که دارند پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و با حضور حداکثری خود به نمایندگان اصلح رأی دهند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اهمیت کانون‌های فرهنگی و ورزشی در منطقه گفت: بودجه‌ای برای ایجاد کانون فرهنگی و تجهیز سالن‌های ورزشی در این منطقه اختصاص داده شده است تا خدمات لازم به شهروندان ارائه شود.

وی با اشاره به معضل کم‌آبی در شهر اصفهان اظهار کرد: به‌عنوان نمایندگان مردم صدای آن‌ها را به گوش مسئولان بالادستی می‌رسانیم، البته با قول‌هایی که دولت‌مردان داده‌اند در سال آینده با ورود آب دریای عمان به اصفهان بخشی از معضل کم‌آبی در استان رفع خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: مردم انقلابی خوراسگان همچون سال‌های گذشته پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند، چنانکه اخلاص خود را به نمایش گذاشته و عرق ملی را به منصه ظهور نشانده‌اند.

تخصیص اعتبار برای ایجاد کانون فرهنگی و تجهیز سالن‌های ورزشی منطقه ۱۵ اصفهان

لزوم احداث خانه بازی برای کودکان محله علیا

حجت‌الاسلام سیدمهدی طباطبایی، امام جماعت مسجدسید محله علیا نیز در این جلسه با اشاره به لزوم احداث خانه بازی برای کودکان این محله گفت: سال گذشته ۶۰ میلیون تومان وسایل بازی برای کودکان محله خریداری شده است، اما مکان مناسبی برای بازی آن‌ها وجود ندارد.

وی افزود: امروزه توجه به نیازهای کودکان باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد، چرا که آن‌ها آینده‌سازان این مرز و بوم هستند.

امام جماعت مسجد سید محله علیا با تاکید بر اینکه شورای اسلامی شهر باید در حل مسائل شهری تلاش کند نه اینکه تریبون شهرداری باشد، تصریح کرد: لزوم ایجاد یک مدیریت واحد در محله‌های شهر اصفهان به رفع مسائل کمک خواهد کرد.

طباطبایی با اشاره به بعضی معضلات محله علیا گفت: در گذشته خیابان اباذر به دلیل تعدد خودروهای پارک شده و بار ترافیکی اتوبوس‌ها و خودروها به‌عنوان خیابان ماشین‌آلات شناخته می‌شود که مدیر منطقه باید در این خصوص تدابیری بیندیشد.

وی با اشاره به اینکه خانه‌ای مخروبه در جوار حمام نقاشی که یکی از مجموعه‌های گردشگری اصفهان است به زباله‌دانی تبدیل شده است و چهره این اثر کم‌نظیر تاریخی اصفهان را مخدوش کرده است، ادامه داد: مدیریت شهری و سازمان نوسازی و بهسازی برای پاکسازی و ساماندهی این خانه وارد عمل شوند تا بیش از این خاطر گردشگران و توریست‌های خارجی برای بازدید از حمام نقاشی مکدر نشود.

ام جماعت مسجد سید محله علیا با تاکید لزوم نصب نشان فرهنگسرای شهدای علیا در معابر اصلی این محله گفت: فرهنگسرای شهدای علیا هیچ تابلوی راهنمایی ندارد و شهروندان برای یافتن آن سردرگم می‌شوند.

کد خبر 723925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.