دستگاه‌های اجرایی از شیوه نشست‌های«مردم سلام» شهردار اصفهان الگوبرداری کنند

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: جلسات «مردم سلام» تجلی عینی شفافیت و پاسخگویی است و امیدواریم همه دستگاه‌ها از شیوه جلسات مردم سلام الگوبرداری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد امروز _یکشنبه هشتم بهمن_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: مراسم اعتکاف، جوی معنوی را در کشور ما ایجاد کرد که از برگزارکنندگان آن قدردانی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در جریان جلسات «مردم سلام» که شهردار راه‌اندازی کرده است، حضور پیدا کردم و از همکاران خود نیز می‌خواهم که در این جلسات حضور پیدا کنند، افزود: بر اساس سازوکار این جلسات، به‌دنبال جلسه‌ای که شهردار در آن حضور پیدا کرده است، نمایشگری در محل قرار داده می‌شود و شهردار منطقه تمام درخواست‌های مردم را می‌خواند و پاسخ‌هایش را بیان می‌کند؛ این موضوع تجلی عینی حکمروایی، شفافیت، پاسخگویی، مسئولیت‌پذیری و اثربخشی است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مردم در محلات و مناطق مشکلات خود را در مسجد یا مکانی دیگر به شهردار داده‌اند و این مشکلات پیگیری شده است که امیدواریم همه دستگاه‌ها از شیوه جلسات مردم سلام الگوبرداری کنند.

کد خبر 723675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.