مدیران شهری مطابق با ریل‌گذاری درآمدی و هزینه‌ای اقدام کنند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: انتظاری که از مدیران شهری دارم این است بر اساس بودجه‌ای حرکت کنند که سال آخر این دوره تدوین می‌شود و مطابق با ریل‌گذاری درآمدی و هزینه‌ای شهر باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه هشتم بهمن_ در نطق میان دستور صدونوزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تسلیت وفات حضرت زینب (س) و تبریک اعیاد رجب اظهار کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون عملیات‌های تروریستی در گوشه و کنار کشور ما توسط افراد زبون و دشمنان این آب و خاک صورت می‌گیرد؛ آن‌ها به‌دنبال وارد کردن خدشه به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که تا کنون ناکام مانده‌اند.

وی با بیان اینکه عملیات تروریستی کرمان، سراوان، شاه‌چراغ و اهواز و به شهادت رساندن شهدای بسیار حاکی از خباثت و خفت دشمنان این نظام است، افزود: این عملیات‌ها کودکان و زنان و مردم مظلوم را به خاک و خون می‌کشاند و مظلومیت این نظام و انقلاب را برای جهانیان آشکار و مردم ما را مقاوم‌تر می‌کند، اما ناشی از ذات ناپاک دشمنانی است که خوی درندگی دارند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: یک عملیات انتحاری که سالانه، ماهانه و حتی روزانه صورت می‌گیرد که گناهش به مراتب بیشتر از عملیات انتحاری کرمان و شاه‌چراغ و سراوان است و نابخشودنی است، عملیات انتحاری برخی مسئولانی است که به اشتباه بر مسندها نشسته‌اند و با ترک فعل و کوتاهی اعتماد مردم را هر روز هدف قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: آن‌ها با عملکرد خود نظام را ذبح کرده و برای مردم نگرانی ایجاد می‌کنند، افرادی که با زد و بند سیاسی برخی پست‌های خدمت‌گذاری را اشغال کرده‌اند اما خدمتی ندارند.

فلاح با بیان اینکه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم، گفت: مردم ما نمایندگانی انتخاب می‌کنند که دیندار باشند و روحیه واقعی انقلابی و جهادی داشته باشند، مردمی و مردم‌دار باشند، نماینده یعنی وکیل مردم و وکیل یعنی شبانه روز در دسترس مردم بودن.

وی افزود: بسیاری از نیازها و مشکلات جامعه و شهر و اشخاص از ارتباط با مردم احصاء می‌شود، آن‌ها همیشه پای نظام و انقلاب و آرمان‌های رهبری ایستاده‌اند و اگر در راهپیمایی‌ها و انتخابات شرکت می‌کنند، به خاطر عشق به رهبری و اطاعت از فرامین ایشان است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: وعده‌هایی که برخی دولتمردان به مردم داده‌اند و عملیاتی نشده سبب سلب اعتماد شده است، بنابراین اگر می‌خواهیم مردم را به پای صندوق‌های رأی بکشانیم باید با آن‌ها صادق باشیم.

وی «سلب اعتماد از مردم» را گناه نابخشودنی برخی مسئولان دانست و بیان کرد: کجا هستند افرادی که قول احداث قطار سریع السیر اصفهان- تهران را دادند و عملی نشد؛ وعده کاهش آلودگی هوا را دارند، وعده جاری شدن آب زاینده رود را در سخنرانی‌های ریاست جمهوری خود دادند و عملی نشد؛ کجا هستند افرادی که وعده ترمیم جاده‌های استان را دادند اما عملیاتی نشد.

فلاح ضمن انتقاد از مدیرانی که نسبت به تحقق بودجه خاطرنشان کرد: قولی که ما در بودجه سالانه به مردم می‌دهیم را باید تحقق ببخشیم و پای اجرای آن بایستیم، زیرا در تصویب بودجه شهرداری هفته‌ها وقت گذاری می‌شود، اگر مدیری در مناطق یا مدیر عاملی در سازمان، نسبت به تحقق بودجه که بر اساس نیازها و خواسته‌های مردم تدوین و تصویب می‌شود بی تفاوت باشد آن مدیر هم، خائن به مردم و شهر است.

وی با بیان اینکه انتظاری که از مدیران شهری دارم این است که بر اساس بودجه‌ای حرکت کنند که در سال آخر این دوره تدوین می‌شود و مطابق با ریل‌گذاری درآمدی و هزینه‌ای شهر باشد، گفت: ما به عنوان نمایندگان مردم نیازها و خواسته‌ها را احصا کرده و بر اساس بودجه تقدیم مدیران شهری می‌کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: انتظار ما این است که طبق همین ریل و سیاست‌گذاری، حرکت شود تا بخشی از مشکلات مردم سال آینده برطرف و امید و نشاط در شهر ما بیش از پیش شود.

کد خبر 723641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.