رشد ۱۰ درصدی تصادفات درون‌شهری در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد از رشد ۱۰ درصدی تصادفات درون‌شهری در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، جابر پیوست امروز _یکشنبه هشتم بهمن_ در جمع خبرنگاران از رشد ۱۰ درصدی تصادفات و حوادث رانندگی در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تا پایان دی ۱۸ هزار و ۸۷۴ حادثه تصادف در معابر درون‌شهری استان رخ داد که این آمار در مدت مشابه سال گذشته ۱۷ هزار و ۲۲۴ مورد بود.

وی با اشاره به افزایش ۱۹ درصدی تصادفات جرحی افزود: سال گذشته آمار تصادفات ۱۰۶۴ مورد بود که در سال جاری به ۱۲۹۲ مورد افزایش یافته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مصدومان حوادث رانندگی ۱۵۸۵ نفر است که نسبت به ۱۳۴۳ نفر سال گذشته افزایش ۱۵ درصدی داشته است.

پیوست تصریح کرد: سال گذشته ۱۶ هزار و ۱۴۱ مورد حوادث خسارتی بوده که با رشد ۱۰ درصدی به ۱۷ هزار و ۵۶۵ مورد رسید.

وی از وجود ۲۱ نقطه حادثه‌خیز در معابر درون شهری استان خبر داد و خاطرنشان کرد: از این تعداد ۱۰ نقطه در یاسوج، پنج نقطه در گچساران و پنج نقطه در دهدشت است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد افزود: بلوار شهید هرمزپور، بلوار شهید قرنی، مادوان، بلوار بنسنجان و شهید ولی‌پور، بلوار ارم، پل سوم بشار، بلوار بله‌زار، بلوار انقلاب، روبه‌روی قبرستان زیرتل، خیابان آبشار یاسوج و بلوار رجاء در یاسوج از نقاط حادثه‌خیز یاسوج است.

پیوست گفت: بلوار نفت، تقاطع ترمینال و تره بار، تقاطع نماز، تقاطع هزار و یک شب، میدان ۷ تیر (سه‌راهی)، تقاطع بیمارستان شرکت نفت در گچساران و تقاطع آزادگان، تقاطع شهید جاودان، تقاطع مسجد توحید، تقاطع شهید خونبازی، خیابان مهارت (حد فاصل میدان بسیج تا بلوار سردار جنگل در دهدشت) نقاط حادثه‌خیز درون‌شهری است.

کد خبر 723627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.