دستگیری باند سارقان سابقه‌دار در لاهیجان

فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: اعضای باند سه نفره سارقان سابقه‌دار لوازم داخل خودرو در این شهرستان دستگیر و تاکنون به هفت فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، حمید محمدی‌نسب اظهار کرد: پیشگیری از وقوع سرقت و تقویت احساس آرامش و امنیت در سطح جامعه از مهم‌ترین اولویت‌‎های مجموعه انتظامی و بی توجهی به هشدارهای پلیس توسط شهروندان مهمترین عامل موفقیت سارقان است.

وی با بیان اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان لاهیجان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با پیگیری سرنخ‌ها و با توجه به اینکه کلیه این سرقت‌ها از خودروهای پراید صورت می‌گرفته، هویت سه سارق سابقه‌دار این پرونده‌ها را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از دستگیری یکی از این افراد حین تردد در سطح شهر و دو نفر دیگر در مخفیگاهشان خبر داد و خاطرنشان کرد: سارقان ۲۴، ۴۰ و ۶۱ ساله در تحقیقات پلیس به هفت فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی گفت: آموزش مستمر برای افزایش سطح آگاهی عمومی از مهمترین راهکارهای پیشگیری از سرقت است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

کد خبر 723494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.