راستگرد خیابان امام رضا (ع) به خیابان امام خمینی (ره) احداث می‌شود

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: احداث راستگرد خیابان امام رضا (ع) به خیابان امام خمینی (ره) در دستور کار این منطقه قرار گرفته است.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همزمان با چهل‌وپنجمین بهار انقلاب اسلامی، تلاش‌های مستمر مجموعه شهرداری منطقه ۱۱ به نتیجه رسید و با تکمیل مراحل آزادسازی پروژه، عملیات عمرانی احداث راستگرد مطابق با طرح مصوب شهرداری اصفهان در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: یکی از چالش‌ها و گره‌های ترافیکی چند سال اخیر شمال شهر اصفهان که موجب ایجاد ترافیک و نارضایتی مردمی شده بود، مربوط به چهارراه امام رضا (ع) و محل تقاطع این خیابان به خیابان امام خمینی (ره) است که به‌رغم در نظر گرفتن اعتبارات عمرانی در سال‌های اخیر به دلیل عدم توافق با مالکان برای آزادسازی املاک در مسیر پروژه، عملیاتی نمی‌شد.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به توافق با مالکان و اتمام فرایند آزادسازی املاک در مسیر پروژه راستگرد خیابان امام رضا (ع) به خیابان امام خمینی (ره)، عملیات اجرایی این پروژه به‌زودی آغاز خواهد شد.

وی افزود: بی‌شک اجرای این پروژه تأثیر بسزایی در کاهش بار ترافیکی و اتلاف زمان همشهریان خواهد شد که امیدواریم مورد رضایت شهروندان اصفهان قرار گیرد.

کد خبر 723087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.