ورود ۲۵ هزار خودرو به آرامستان باغ رضوان همزمان با روز پدر

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: همزمان با سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر تا ساعت ۱۵:۴۵ امروز (پنجشنبه) حدود ۲۵ هزار خودرو وارد آرامستان باغ رضوان شد که به این آمار باید تردد اتوبوس‌های شهری را نیز اضافه کرد.

علی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: روزهای پنجشنبه هر هفته، روز زیارت درگذشتگان است، اما این بار مصادف با ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر امروز _پنجشنبه پنجم بهمن_ شاهد حضور چشمگیر خانواده‌ها در آرامستان‌ها هستیم.

وی افزود: در این پنجشنبه که مصادف با ولادت حضرت علی (ع) است، آرامستان‌ها مملو از افرادی است که برای زیارت درگذشتگان خود می آیند، هر کسی بر سر مزار عزیز از دست رفته خود دعا می‌خواند، خیرات می‌دهد یا با آب و گلاب سنگ قبر را تمیز می‌کند.

ورود ۲۵ هزار خودرو به آرامستان باغ رضوان در روز  ولادت حضرت علی (ع)

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان تصریح کرد: این سازمان در سال جاری با رویکردی فرهنگی با برپایی ایستگاه‌های صلواتی در چند نقطه باغ رضوان و پیش‌بینی تدابیر لازم برای عبور و مرور آسان زائران میزبان شهروندان است و برپایی ایستگاه صلواتی به‌همراه غرفه کودکان نیز در کنار یادمان شهدای گمنام از جمله این برنامه‌ها است.

ورود ۲۵ هزار خودرو به آرامستان باغ رضوان در روز  ولادت حضرت علی (ع)

وی ادامه داد: همزمان با سالروز ولادت حضرت علی (ع) تا ساعت ۱۵:۴۵ امروز حدود ۲۵ هزار خودرو وارد آرامستان باغ رضوان شد که به این آمار باید تردد اتوبوس‌های شهری را نیز اضافه کرد.

کد خبر 723012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.