قانون جدید تخلیه زباله در فیلادلفیا

طبق قوانین جدید در نظر گرفته شده در فیلادلفیا کامیون‌های جمع‌آوری زباله می‌توانند زباله‌ها را در مکان‌های جدید در نظر گرفته شده تخلیه کنند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، مقامات شهری فیلادلفیا در ایالت پنسیلوانیای آمریکا در مقابله به تخلیه غیرقانون زباله‌ها، قوانین مرتبط را تغییر دادند، بنابراین قرار است مراکز دفن زباله شهری زباله‌هایی که کامیون‌های کوچک حمل زباله جمع‌آوری می‌کنند را با هزینه‌ای مقرون‌به صرفه بپذیرند، در این صورت کامیون‌های کوچک می‌توانند زباله‌ها را در مکان‌های مشخص شده تخلیه کنند، بدون اینکه مجبور به تخلیه آن‌ها در خیابان‌ها شوند.

از آنجایی که دفع قانون برای حمل‌ونقل‌های تجاری کوچک و مستقل مقرون‌به صرفه نیست، آن‌ها مجبور می‌شوند زباله‌ها را به صورت رایگان در زمین‌های خالی، گوشه‌های خیابان‌ها و پیاده‌روها بریزند، اما با در نظر گرفتن قانون جدید این مشکل برطرف می‌‎شود؛ از دیگر ویژگی‌های طرح جدید می‌توان به استفاده از دوربین‌های امنیتی شهر برای دستگیری تخلیه‌کنندگان غیرقانونی زباله اشاره کرد؛ این افراد مجبور خواهند شد هزینه‌ای به عنوان جریمه پرداخت کنند.

به گفته مقامات شهری، تخلیه غیرقانونی زباله‌ها یکی از بحرانی‌ترین مسائلی است که در شهر فیلادلفیا با آن مواجه هستیم و لازم است روش‌های جدید و نوآورانه‌ای برای رسیدگی به آن در نظر گرفته شود.

کد خبر 722847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.