معرفی اپلیکیشن جدید برای جابه‌جایی آسان‌تر

شرکت ترابری Transdev قصد دارد اپلیکیشن مبتکرانه Transdev Go را در سال جاری راه‌اندازی کند تا افراد بتوانند به آسانی از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت ترابری Transdev با هدف ساده‌سازی و بهبود تجربه سفر با اتوبوس برای افراد، یک اپلیکیشن جدید به نام Transdev Go معرفی کرده است، این برنامه تجربه ساده‌تری در زمینه خرید بلیط را با روش‌های جدید پرداخت ارائه می‌کند، همچنین مسیرهای آسان‌تر و سریع‌تری را نسبت به مبدا و مقصد مورد نظر کاربران به آن‌ها نمایش می‌دهد.

اپلیکیشین جدید Transdev Go گزینه‌های پیشرفته خرید بلیط، روش‌های پرداخت ساده و رابط کاربرپسند را در اولویت قرار می‌دهد، هدف از معرفی برنامه یادشده این است که سفر مشتری از مرحله برنامه‌ریزی تا رسیدن به مقصد را ساده‌تر کند؛ شرکت Transdev اعلام کرده است که اپلیکیشن جدید معرفی شده از فناوری‌های جدید بهره‌مند شده است و قابلیت‌های جالبی را ارائه می‌دهد، بنابراین انتظار می‌رود که افراد از آن استقبال کنند.

به نظر می‌رسد که همکاری بین شرکت ترابری Transdev و Rise Digital Media چشم‌انداز دیجیتالی سفر با اتوبوس را بازتعریف می‌کند و تجربه‌ای پیشرفته و یکپارچه را مطابق با پیشرفت‌های فناوری مدرن به مسافران ارائه می‌دهد.

کد خبر 722544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.